''Daha iyi mi yaran? Acıyor mu?'' diye endişeyle sordu Baekhyun. ''İyiyimBaekhyun, güçlerimi kaybediyor olsam da hala ölüm meleğiyim değil mi?'' diye sordum sakince. ''Gerçekten mi?'' diye sordu Baekhyun. ''Gerçekten Baekhyun, şimdi hazırlanmalısın. Hanımefendi Byun seni bekliyor'' dedim. ''Neden hanımefendi diye hitap ediyorsun anneme? Annem normal bir insan köşkte yaşamıyoruz ki'' dedi. ''Annem benim için çok özeldi bu yüzden bütün annelere çok saygı duyuyorum'' dedim gülümseyerek. ''Chanyeol, gözün mü doldu?'' diye sordu Baekhyun. Aynanın karşısına geçip kendime baktım. Gözlerim parlıyordu be gözümde dolan şeffaf sıvı yanaklarımdan aşağı doğru akmaya başladı.
''Kendimi... kendimi çok güçsüz hissediyorum Baekhyun.''
''Baekhyun!'' Baekhyunun annesinin sesi gelince cevap verdi. ''Aç değilim anne ben, olmazsa Luhanla yerim. Siz yiyin teşekkürler!''
POV: Baekhyun
Chanyeol'un yanına çömeltim. Ona sarılamayacağımı düşünerek olsa da kollarımı ona sardım. Ama düşündüğüm gibi olmadı, kollarım dev bedeni sarabildiği kadar sardı. Chanyeol, bana baktı. ''Bu nedir Baekhyun?'' diye sordu.
''Bu bir duygu Chanyeol, üzüntü.''
Aniden ayağa kalktı. ''Ben biraz hava alacağım Baekhyun, Sehunla da konuşurum hem.''
''Tamam dikkat et, iyi olduğuna emin misin? Bayılacak gibisin ve elin ayağın titriyor.''
''İyiyim..'' Ona aniden tekrar sarıldım ama bu sefer o da bana sarılmıştı. Derin nefes aldı ve verdi. ''Teşekkür ederim Baekhyun'' dedi. ''Buradayım Chanyeol, ister ölüm meleği ol ister insan seni seviyorum.''
Chanyeol gülümsemişti ve saçımı okşadı. ''Sana alıştığımı hissediyorum Baekhyun.''
''Ben de Chanyeol, ben de öyle hissediyorum.''
''O zaman gidiyorum ben, sen de dikkat et kendine ve deftere.''
''Tamam sen de dikkatli ol, melek özelliklerinin zayıfolduğunu unutma canın yanmasın.''
''Tamam olacağım, görüşürüz Baek.''
evet ancak b uraya kadar yazabildim :') bi ara unutursam yine hatırlatın lütfen teşekkür ederim iyi akşamlaar perilerim!!!!!!!!!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Death Note // ChanBaek
FanfictionÖlüm meleği Chanyeol ve ölüm defterini bulan insan Baekhyun'un hikayesi... (NOT¡ "Death Note" adlı animeyi ChanBaek uyarladım ama tıpatıp aynı olmayacaktır.)❞