Bölüm 6-Luhan'ın farkedişi

90 13 5
                                    

Baekhyun

Luhan,bize gelmişti.Ders çalışmak için,onu görünce Chanyeol şok geçirdi.Bana doğru eğildi,ben de tepki vermeden onu dinledim.

"Arkadaşın da ölüm defterine sahip"dedi eğilerek.Sakince durdum ve sadece onu dinledim."Ve bir ölüm meleğine.." dedi.

Gözlerimi kocaman açtım."Baek?"

Luhana döndüm,masadaki siyah kaplı deftere yani ölüm defterine bakıyordu."Bu nedir?"diye sordu ve ben daha ona söylemeden deftere dokundu.Ben de korku ile gözümü kapatıp geri geri gittim yatakta ve elim bir şeye değdi.Arkamda birini hissettim,arkamı dönünce siyah saçlı bembeyaz zayıf siyah giyinen biriyle karşılaştım.

Luhan,ile aynı anda çığlık attık.

"B-baek... yoksa..."
"L-lu... yoksa..."

"Evet,evet bizler ölümsüz ölüm melekleriyiz sizler de defterlerin ölümlü sahibi." Beyaz tenli tanımadığım melek söyledi.

"Chan bravo,en azından iyi biri denk gelmiş."

"Sana da bravo,Hun."

"Siz... tanışıyor musunuz?"diye aynı anda söyledik."Elbette,ikimizde öbür dünyada yaşıyoruz"dedi beyaz tenli."Hey,beyaz tenli! Neden bu kadar korkunç görünüyorsun?"diye sordum.

"Benim adım beyaz tenli değil,Sehun ve ölüm meleği olmadan önce bıçaklandım bu yüzden böyleyim."

"Luhan... ne yapacağız?"

"Bilmiyorum,Baekhyun."

"Baekhyun! Luhan! Hadi gelin,sizin için kurabiye ve ballı süt hazırladım"annemin sesiyle onu onayladık ve aşağı indik.

Annem,ben ballı süt içerken Luhan da kurabiye yerken annem aniden konuştu."Saat geç oldu,Luhan bu gece biz de kalmalı merak etme anneni arayacağım Luhan"dedi annem.

Luhanın boğazında kaldı,telaşla onun sırtına vurdum,daha iyi olunca annem konuştu."Daha iyi misin evladım?"diye sordu."Iyiyim Byun abla"dedi Luhan.

Luhan,kulağıma eğildi."Daha dikkatli olmalıyız."

Arkamdaki Chanyeola baktım,kırmızı gözlerine baktım.Daha dikkatli olmalıydık gerçekten de.

Death Note // ChanBaek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin