Bölüm 3-Taewon'un ölümü

140 17 6
                                    

Baekhyun

Ben kantinde otururken Taewon denen çocuk geldi ve bana omuz attı."Hey! Özür dilemeyi düşünür müsün?! Nasıl bir alçaksın da Özür dileyemiyorsun?!"diye bağırdım sinir ile.Bana döndü ve güldü.Yanıma yaklaştı ve eline ketçabı alıp masaya koydu.Sert bir şekilde vurdu,ketçap üstüme sıçradı.Boğazıma yapıştı,kulağıma yaklaştı."Seni yarın öldüreceğim Byun"dedi.Ve yanımdan uzaklaştı,sinir ile masaya vurdum.Chanyeola baktım,deftere bir şey yazıyordu.

Chanyeol

Kim Taewon...
Kalp krizinden dolayı ölecektir.

Defteri kapadım ve saate baktım.

40...
39...
37...
36...
35...
34...
33..
32...
31...
30...
29...
28...
27...
26...
25...
24...
23...
22...
21...
20...
19...
18...
17...
16...
15...
14...
13...
12...
11...
10...
9...
8...
7...
6...
5...
4...
3...
2...
1...

Hoşça kal Kim Taewon.

Taewon serserisi birden yere yığıldı,herkes başına gelince Baekhyun bana baktı.

Baekhyun

Bunu neden yaptın Chanyeol...

Tuvalete girdim,kapıyı kilitledim."Tamam,bu da neydi? Neden yaptın bunu?"diye sordum."Deli misin? Ben yapmasam o yapardı"dedi.

"Sadece blöftü ergen işte!"

"Seni korumam suç mu oldu?!"diye bağırdı."Beni niye koruyorsun ki?!?"diye bağırdım ben de.

Nefes nefeseydik."Hey,özür dilerim"

"...Öyle demek istemedim."

"Büyük ihtimal ölüm meleği olduğum için duygularımın olmadığını düşünüyorsun,ama biliyor musun Baekhyun var.Çünkü,ben diğer ölüm melekleri gibi değilim!"

"Tamam,neyse Özür diledim."

"Baekhyun! İyi misin?" Bu Minkiydi."İyiyim Minki ne oldu?"diye sordum."Müdür herkesi okul bahçesine çağırıyor duyuru yapılacakmış"dedi ve devam etti."Jonghyun ile gidiyoruz biz hadi sen de gel Luhan da seni arıyordu."

"Tamam,sen önden git Minki ben de geliyorum"dedim."Evde konuşuruz Chanyeol"dedim."Chanyeol Kim?" Tanrı aşkına hala gitmemiş miydi? "Eee şey Chanyeol mu dedim? Şey,yola çıkacağım da onu planlıyordum"dedim.

Death Note // ChanBaek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin