Bölüm 2-Başka Bir Ölüm Meleği?

169 25 5
                                    

Baekhyun

"Yani,defter ben de olduğu ve sahibi olduğu için hep yanımda mı olacaksın?"diye sordum."Evet,aynen öyle"dedi."Bu biraz korkutucu?"diye söyledim."Evet,ama insanlar beni göremez sadece denilen gibi deftere dokunanlar görebilir bu yüzden deftere kimse dokunmamalı"dedi.

"Tamam,anladım"dedim.Hazırlanıp okula gitmek için aşağı indim."Abi! Anne! Ben çıkıyorum!" diye bağırdım."Oğlum bunları da al Luhan ve Jongdae ile yersin" dedi annem."Tamam,şey anne acaba biraz kurabiye var mı?" diye sordum."Tabii ki,biraz daha olmalı hemen bekle getiriyorum" dedi mutfağa koştu,elinde buzdolabı poşetindeki kurabiyeler ile döndü."Sağ ol anneciğim" dedim ve evden çıktım.

"Ailen çok düşünceli."

"Öylelerdir,dışarda benim ile konuşma lütfen" dedim."Tamam,hey o arkadaşlarından değil mi?" diye sordu.Karşıdan Luhanı gördüm,el salladım ve yanına gittim."Lu! Burada ne işin var?" diye sordum."Seni gördüm ve senin ile okula gitmek istedim de biri ile mi konuşuyordun?" diye sordu.Chanyeolu öğrenmesine izin veremezdim."Ha-hayır,tekrar yapıyordum kendimce sadece" dedim.

"Waow,gerçekten ineksin."

"İnek değil,çalışkanım ben siz de tembel" dedim ve güldüm."Ders çalışmak bana göre değil benim ilgi alanlarım aşk ve futbol" dedi.Chanyeola baktım,birini görmüş gibiydi."Sehun" çıktı ağızından.Sehun da kimdi? Başka bir ölüm meleği mi?

"Luhan ölüm meleklerine inanır mısın?" diye sordum."Evet de nereden çıktı bu birden?" diye sordu."Bilmem,dün internette karşıma çıktı da merak ettim inanıp inanmadığını" dedim."İnanıyorum ben,ya sen?" diye sordu."Ben de inanıyorum" dedim.

"Hey,bücürler gelmiş" dedi Yifan hyung.Yifan,abimiz gibiydi.Bizim ile aynı sınıfa gidiyordu ama bizden bir yaş büyüktü."Ya! Hyung yapma ama" dedik aynı anda Yifan hyung saçımızı karıştırırken."Tamam tamam hadi sınıfa geçelim bücürler sizi" dedi biz de güldük.

Chanyeol,Yifana tuhaf bakıyordu,sanki benim göremediğim bir şeyi görüyordu.

Luhan

Baekhyun ve Yifandan ayrılınca en alt kata indim tekrar ve kuytu köşe bir yer buldum."Defter nerede?" diye sordu Sehun."Çantam da merak etme kimse alamaz oradan Sehun" dedim.Sehun da gülümsedi,bir ölüm meleğinin gülümsemesi tuhaf gelmişti ama çok güzeldi.

Death Note // ChanBaek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin