Nje nxenese e.....

93 9 0
                                    

Itali.

-Baba nuk i dua keto truproja nga mbrapa.Mund ta mbroj vete veten time.Vendosja Andrew-s.

-Brian e di qe mund te mbrohesh madje imagjino kur edhe Andrew arrin ta beje per ty eshte e sigurt por e bej per sigurine tuaj.Nuk do i ndjeni qe ata jane prane jush.

-Vallahi mu sme prish pun vetem mos te jene me te bukur se un se me ikin femrat e bukura.

-Vetem prej deshires tende po bie dakord baba por nese i shoh gjate gjithe te betohem nuk e kapin mengjesin asnjeri prej tyre.

-Mir po u them mos tu afrohen shum.

-Andrew a eshte zgjuar Rebeka?

-Ohoo Brian sa mbrapa jee.

-ANDREWW

Mir eshte cuar dhe ka dale tha qe do shkonte me heret ne shkoll.

-Aha ne rregull.Ti do vish te shkojm bashk.

-Pas teje do jem po do marr makinen time.

-Jo nuk do e marresh sepse nuk ke pantente.A pak probleme kemi ppatur me policine?!Mos na shto telashe te tjera

-Brian ka te drejt.

-Uff mir eja ikim.

.......

-Me ne fund arritemmm.

-Leks i ke then kujt te vije te na marre?

-Jo askujt pz.Po a pak taksi ka?Marrim nje edhe shkojm ne shkoll edhe rruges i themi dikujt te vije te marre valixhet.

-I paske bo planet ti.

-Epo i bere kur po flije Davina.

-Bravissimo.

-HAHAHAHAHAH

-Kam nje parandjenje qe do na presin gjera te bukura ketu

-Po super gjera na presin zonja fallxhore.

-HA HA HA NA MEKEE

-Ikimmm.

Vajzat pasi mbaruan me gjithcka tashme ishin para shkolles se Davines.

-E vetmja gje e bukur deri tani eshte qe shkollen tende dhe gjimnazin tim i ndan thjesht nje mur.

-Uff mos e pyet mo

-Davinaa serio??

-Shaka

-Ik tashi se ka fillu me kohe ora e pare.

-Bye shihemi ne pushim.

-Yeap.

.....

-Miremngjes nxenes

-Miremengjes zysh.

-Na nderut o zysh.Si ia keni kalu?

-Andrew cfare kerkon ketu ti?

-Ca thu o zysh?A je mir?

-Po shume mir.Per here te fundit po te pyes pse nuk je ne klasen tende?

-Erdha te takoj Rebeken kot se doli pa me taku ne mengjes(Dhe nxenesit e tjere fillojne te qeshin)

-Shume komike Andrew sikur nuk jetoni ne te njejten shpi juve.Do ankohem ne drejtori per sjellejn tende djale sepse e ke bere rruge te perditshme.

-Shko o zysh po drejtorit fjalet tuaja i hyjne nga njeri vesh i dalin nga tjetri kur behet fjale per mua.

-Ouuuu

-Dil jashte!

-Dola zysh dola.Ta dish mke merzit soty.Nuk me .....

E pamundura!Where stories live. Discover now