Quditerisht kete mengjes ishte zgjuar plot energji madje kishte pergatitur mengjesin me cdo gje te mundshme.Nderkohe Aleksa dhe babai i saj ishin akoma ne gjume.Pasi mbaroi gjithcka shkoi dhe zgjoi babin e saj me nje puthje dhe Aleksen duke i terhequr jorganin shkoi te behej gati per shkolle.
-Davine shume e lumtur dukesh sot
-Bashkohem me mendimin tend bije
-Cne valle?Cte ka gjetur?
-Duhet te kem me patjeter nje arsye?Thjesht jam e gezuar hej zot
-Na moj na se ste hengrem.
-Ha mengjes ti e cohu ikim ket bej.
-Qepe moj sdo merrem me ty qe ne mengjes miushe
-Aleksaaa
-Vajza boll tani shkoni se po beheni vone.
......
-Rebeka mos harro te kalosh nga butiku me vone per te marre porosine.
-Jo mam se nuk harroj.Briannn prit boll i re borise
-Hajde moj se zume rrenje ketu
-Edhe kercelli te mungoka.
-Shume per te qeshur
......
Aleksa u fut ne klase ashtu me ate moskokecarjen e saj.Ishte nisur per te banka e saj kur Ana,sorra me sakte siq e quante ajo e perplasi dhe telefoni i ra ne toke.
-Idiote hapi syte ku shkel
-Kujt i thu idiote ti moj sorre?Ishe ti ajo qe u perplase.Here tjeter shiko me mire se ku do kalosh dhe llogarite mire distancen kur te kalosh prane meje mos te me afrohesh me shume se nje meter.
-E pse valle?Ty do te pyes une.
-Vajze po te them per te miren tende dhe ben mire te me degjosh sepse nuk i kam qejf njerezit si puna jote,thjesht me acaron nervat dhe kur acarohem nuk e di se cfare te bej.
Pasi nje minidebati siq e quante Aleksa shkoi te ulej ne banken e saj.Fill pasi i ul ajo prane saj u ul Brian.
BRIAN'S POV:
Pasi shoqerova Rebeken ne klasen e saj u nisa per ne klasen time plot pertese dhe me syte pergjumsh ne fakt.Kur po afrohesha afer deres po degjoja zera te ngritur.U perballa me pamjen me lott.Aleksa ishte gati te kacafytej me Anen.Dukej e acaruar sikur po e mbante veten ne zor mos ti fuste thonjte ne fyt.Pasi e zbrasi inatin qe kishte shkoi dhe u ul ne banken e saj.Por pse mos ta acaroj dhe une pak.
....
-H moj qe ditet e para me zenka ti?
-Aman pusho se sta kam ngene.
-Nuk jam Ana une.Te bera nje pyetje.
-Dhe une ste ktheva pergjigje.Ik tani
-Sdua do ulem ketu
-Eshte banka ime
-Banka zakonisht eshte per dy persona.
-Uffff
-Uffff
-Mua po me imiton?!
-Mua po me imiton?!
-Bolllll oree
-Aleksa cfare ke qe bertet?E kupton qe ka filluar mesimi?
-Me fal zyshe nuk do perseritet.
-Aleksa ne mesim.
-Oh jo edhe ket kisha mangut.
-Jepi tani do te shohim si do pergjigjesh,i fliste Brian me te vogel.
-Brian po ti mendon se je me i mir, ngrihu dhe ti.
YOU ARE READING
E pamundura!
Short StoryAleksa, nje vajze e thjeshte por jo tip i qete.Nuk i intereson askush tjeter pervec babit,dhe motres se saj.Mamaja e saj kishte vdekur,me sakte ishte vrare kur ajo ka qene femije. Cfare do te ndodhe me jeten e saj kur te takoje dashurine e jetes se...