Gjumi i shenjteee

61 6 0
                                    

-Ke shume qe pret Davine?

-Jo tani erdha edhe un.

-Ikim ateh....

-Davine hejj nje sekond.

-O zottt sna u nda ky njerii.

-Davine te kerkoj perseri ndjese 

-O cun a je mir ti apo jo?Ik ore se na ngele vetem nga mrapa dhe po mi acaron nervat pak si teper.

-Te kerkoj edhe ty ndjese se je bezdis po se marr vesh pse mke marr kaq shume inat.

-Mos valle se je tip shume ngjitess???!!!!!

 -Mir po me thyen zemren kshu.

-Prandaj po e them pra!

-Bej bee

-Beee!!!

-HAHAHAHAHAHAAH-te dy kthen koken dhe pane Davinen e cila po  qeshte dhe nuk dinte te ndalonte.Aleksa u gezua qe e shikoi duke qeshur sepse pas kaq shume ditesh ajo ishtee  lumtur ndersa Andrew nuk ia hiqte dot syte.Dukej kaq e embel.Filluan te qeshnin te tre te lumtur.

-Mir mir te kam falur.Te kisha falur qe kur solle trendafilat po fale motres time dhe vellait tend ishte e pamundur me ta tregu.

-Po pra ketyre te dyve sikur u kan bo magji.Sa here takohen hahen si macja em miun.

-HAHAHAHAHAH.Ke te drejte.

-Kaq shpejt ndrrove krah Davine.Plus nuk kam faj un qe zoti Brian nderhyn cdo her ne ceshtjet e mia.

-Per mu jeni tu fol prap a?

-Po sna rrihet vallahi pa te permend.

-Aaaa kshu po.Gezohem qe nuk rri dot asni minut pa mu.

-Ju me meknii.

-Nejse Andrew se u shkrive ec shkojm ne shpi se deri tani isha tu te prit ty.

-Mir mir ikim po si thoni dalim mbasdite ne kafe.

-Po/Jo.

-Une jam dakord pastaj keta te dy te bejn cte duan.

-Edhe un po ashtu po Aleksa se paska me qejf

-Vjen edhe Aleksa se e bind une.

-Davine,ne shtepi tanii.Mirupfashim Andrew

-Mirupafshim Aleksa.

-Me fal edhe une jam ketu apo jam i padukshem gje,valle?

-Po i pasdukshem je dhe ben mire mos te me dalesh para sysh per disa kohe.

-E dashur Aleksa kjo qe sapo the nuk behet sepse sic thame edhe me pare do dalim me Andrew dhe Davinen.

-Jo un nuk vij.

-Do e lesh motren tende vetem?Sma merr mendja sepse nukta ben zemra.

-DAVINA,nese mund ta nderpresesh ate muhabetin tend aq te thelle me Andrew a mund te shkojm tani sepse e kam parkuar makinen te rrugica tjeter.

-Ufff erdha.Pacim Andrew dhe Brian

-Bye goca

-Ben edhe uff biless.

-Mire ikim praa.

....

-O Brian pse ti dhe Aleksa e keni kaq te pamundur te beni nje bisede normale,amann?

-Se di ajo i ka shume qejf kunjat edhe un vdes ta acaroj prandaj bejme masee.

-Mire,mire boll tashi,hajde ikim se edhe Rebeka erdhi me ne fundd.Rebeka ku ishee?Cfare ke humburr?

E pamundura!Where stories live. Discover now