Pushoni/Pushoni

58 7 0
                                    

-Leks te betohem po vdesss.Eshte shume vapp

-Ja se po ulemi ne kafe se vallahi edhe u lodhem.

-Pooo do futemi te loklai i par qe na del para.

-Mir po hyjm ketu pra.Shko na gjej nje tavoline sa te parkoj makinen.

Aleksa shkon te parkoje makinen ndersa Davina futet brenda por sapo hyri brenda u pendua sepse pa idiotin e mengjesit dhe djalin qe i shkeli syrin motres se saj.Tashme ishte vone te dilte nga lokali sepse ata do ta kuptonin qe ajo do largohej sepse ishin ata aty dhe nuk deshironte te dukej e dobet.

-Ooo kush erdhi zonjusha Davina Clair.

-Andrew cfare po thua ore?Per ke po flet?

-Ja per ket vajzen aty.

-E bukur.

-Davina?

-Me fal?Mua po me flet?

-Sa njerez me emrin Davina njeh ti?

-1000 

-Na mekee.

-Gezohem.

-Andrew ta mbylli gojen.Nga e njeh ket ti m?

-Fale Rebekes.

-Rebekes?!

-Ja tek erdhi edhe ajo qe i shkele syrin ti vellacko.

-Mos me thuaj mu ashtu se nuk je femije.

-Mir.

Aleksa futet brenda dhe po ashtu si Davina habitet kur sheh Brian aty por nuk e tregon dhe drejtohet per te tavolina ku ishte ulur e motra.

-Ore mos jan shoqe keto?

-Se di.

...

-Davina h nga e njeh kete djalin ti?

-Ishte aty ne klasen time dhe po dilte po duke qen se nuk hapte syt me perplasi.

-Me thuaj nese ke ndonje problem.

-Yess.Nga e njeh ate djalin ngjit me te ti?/Nga e njeh ate vajzen ngjit me te ti?

-E pash kur shkova ne klase sepse ishim ne te njejten klase dhe mundohej te bente interesantin budallai./E pame njeher ne mengjes me Ersin dhe pastaj na erdhi ne klase dhe me sa duket e kishim ne klase edhe fillova ta acaroja zonjen sepse isha me nerva.

-Ama qenka i bukur./Ama qenka e bukur

-Ku e ka bukurine ai m/Mos e pyet mo bukuri e rrall.

Ne te dyja tavolinat po diskutohej e njejta gje edhe sigurisht nuk mungonin shikimet nga njera tavoline ne tjetren dhe nderkohe Ersi kishte mbetur thjesht duke pare sepse nuk kishte cfare te bente.Ndihej shume i vetmuar duke degjuar historite e tyre.

-Ore pse vetem ju e keni ket fat?Pse nuk me ndodh mua?

-Sa me mekkk.

-HAHAHAHAH

-Ja u iken a nuk do u thoni mirupafshim?

-Jo pse tu themi.

-Un po vetem per vete ti Brian bej ca te duash.

...

-Davine cohemi se u lodha edhe ata shikimet e atij djalit ndaj teje po me bezdisin edhe mua madje.

-Leje bre.

-Mirupafshim Davina shihemi neser ne shkoll.

-Ik ore cun ne pun tende.Mos u merr me motren time sepse i njoh shume mir tipat si puna juaj.

E pamundura!Where stories live. Discover now