Arc 1.8(Zawgyi+Unicode)

779 96 8
                                    

#Zawgyi

အေစာင့္ - "မင္း!! အထဲဝင္ခ်င္ရင္ ဒီမ်က္ႏွာဖုံးကိုခြၽတ္ခဲ့ရမယ္ကြ ဟမ္ ၾကားလား "

......... - "မင္းကဒီလပိုင္းထဲမွာ အသစ္ဝင္လာတဲ့သူလား "

အေစာင့္ - "ငါကအသစ္ဝင္လာတဲ့သူဆိုရင္ေတာင္မွ ငါ့မွာမင္းကိုတားပိုင္ခြင့္႐ွိတယ္ မင္းဒီမ်က္ႏွာဖုံးကိုမခြၽတ္ရင္အထဲကိုဝင္လို႔မရဘူး "

......... - "ဘာလို႔မရရတာလဲ မ်က္ႏွာဖုံးေလးတစ္ခုတပ္တာကို ၿပီးေတာ့ ငါ့စိတ္နဲ႔ငါတပ္တာ ငါ့ကိုမ်က္ႏွာဖုံးလာခြၽတ္ခိုင္းၾကတဲ့သူေတြကိုလည္းငါအရမ္းမုန္းတယ္ "

"အရင္တုန္းကလည္း အဲ့လိုမ်ိဳး ငါ့ကိုမ်က္ႏွာဖုံးခြၽတ္ခိုင္းၾကတဲ့သူေတြ႐ွိတယ္ ဒါေပမယ့္ သူတို႔ဘာျဖစ္သြားၾကလဲသိလား အခုခ်ိန္မွာအကုန္လုံး ျမစ္ဝါျမစ္ကိုျဖတ္ကူးၿပီး အဘြားမုန္႔ရဲ႕ဟင္းခ်ိဳကိုေသာက္ၿပီးသြားကုန္ၾကၿပီ "

"အဲ့ေတာ့ အဲ့လူေတြထဲမင္းမပါခ်င္ရင္ အခုခ်ိန္မွာၿငိမ္ၿငိမ္ေလးပါးစပ္ပိတ္ေနၿပီး ငါ့ကိုဝင္ခြင့္ေပးလိုက္တာအေကာင္းဆုံးဆိုတာကို ဒီေန႔ငါစိတ္ေကာင္းဝင္ေနတဲ့အခ်ိန္မလို႔ ငါေစတနာနဲ႔အၾကံေပးလိုက္မယ္ "

အေစာင့္ - "မင္းး ငါ့ကိုသတ္ႏိုင္မွာမဟုတ္ပါဘူး သတ္ႏိုင္ရင္ေတာင္မ်က္ႏွာဖုံးမခြၽတ္ရင္ဝင္ခြင့္မရဘူး "

......... - "က်စ္! ငါဘယ္သူလဲဆိုတာမင္းသိလား ခုခ်က္ခ်င္းဖယ္ၿပီးဝင္ခြင့္မေပးေသးပဲဘာလုပ္ေနတာလဲ ဘာလို႔မဖယ္ရတာလဲ!! "

အေစာင့္ - "ငါ့ကိုသတ္ႏိုင္တယ္ဆိုသတ္သြားလိုက္ ဒီ Bar ထဲကို ပိုင္႐ွင္ေတြနဲ႔  ႐ွင္သန္ျခင္းမ်က္ႏွာဖုံးဂိုဏ္းကသူေတြပဲ မ်က္ႏွာဖုံးနဲ႔ဝင္ခြင့္ရမယ္ "

......... - "ဟားဟား...  လက္စသတ္ေတာ့ဒီလိုကိုးး ဒီလိုစည္းကမ္းအသစ္ထုတ္ထားပုံပဲ မေရာက္တာနည္းနည္းၾကာေတာ့ သိေတာင္မသိလိုက္ဘူး "

"မင္းသိလား ခုမင္းတားေနတဲ့ငါ့ရဲ႕နာမည္က... "

ထိုအခ်ိန္တြင္ bar ၏ အေ႐ွ႕သို႔ အနက္ေရာင္ကားတစ္စီးထိုးရပ္လာသည္။ ကားအေၾကာင္းမသိသည့္သူမ်ားပင္ ကားကတန္ဖိုးႀကီးမွန္းသိသာႏိုင္ေလာက္တဲ့အထိျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္ ပတ္ဝန္းက်င္႐ွိလူအားလုံးကလုပ္လက္စကိစၥအားလုံးကိုရပ္တန္႔လိုက္ၾကၿပီးၾကည့္႐ႈေနၾကသည္။

Rezero System Where stories live. Discover now