Part-40(Z+U)

1.2K 187 18
                                    

*ဦးေလးငယ္*

Zawgyi
................

"တကယ္ႀကီးလား ဦးေလးငယ္ကမင္းကို...တကယ္"

Ph screenမွာေပၚေနတဲ့ Kaiမ်က္ႏွာျပဴးျပဴးျပဲျပဲကိုမွ အံ႕ျသသည့္ဟန္မ်က္လံုးတို႔ကလည္းဝိုင္းစက္လို႔...

"ငါေပ်ာ္သင့္တယ္မဟုတ္လား Kai ah~~"

"ဒါေပါ့...ငါေတာင္ဒီေလာက္ေပ်ာ္ေနတာ မင္းကပိုေပ်ာ္သင့္တာေပါ့"

"Omm"

"ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ မင္းကိုၾကည့္ရတာမေပ်ာ္သလိုပဲ ဘာေတြေတြးေနျပန္ၿပီလဲ ငါ့ကိုစိတ္ပူရေအာင္မလုပ္နဲ႔!!! အဲ့မ်က္ႏွာအမူအရာငါမႀကိဳက္ဘူးေနာ္"

"ဘယ္လိုလုပ္မလဲ Kim Kai ငါမယံုဘူးျဖစ္ေနတယ္ "

"အရမ္းအံ႕ျသၿပီးမယံုႏိုင္ျဖစ္ေနတာေနမွာပါ မင္းဟာက"

"မဟုတ္ဘူး...အဲ့လိုမ်ိဳးမဟုတ္ဘူး ငါ့ရဲ႕နာက်င္ေနၿပီးသားႏွလံုးသာက ငါ့စိတ္နဲ႔ထပ္တူက်ေနတာထင္တယ္ မယံုရဲတာ မယံုခ်င္တာထက္ ဦးေလးငယ္ငါ့ကိုခ်စ္သူတစ္ေယာက္လိုခ်စ္တယ္ဆိုတာ ယံုကိုမယံုတာ"

"မင္းကမင္းစိတ္ကိုမင္းညႇင္းဆဲေနတာပဲ Baekhyun"

အားမလိုအားမရျဖစ္ေနတဲ့Kaiက Baekhyunစကားတို႔ကို ေထာက္ခံလိုျခင္းအလ်ဥ္း႐ွိမေန...
Baekhyunလည္းKaiရဲ႕ေျဖာင္းျဖစကားတို႔ကို နားထဲမထည့္မိ...

ဦးေႏွာက္အသိကေပ်ာ္ရမယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ရမယ့္အခ်ိန္ဆိုၿပီး တဒိန္းဒိန္းနဲ႔အသိေပးေနေပမယ့္ Baekhyunစိတ္ကလက္သင့္မခံေတာ့ဘူး...

ဦးေလးငယ္ကြၽန္ေတာ့္ကို ျပန္ခ်စ္ၾကည့္ဖို႔ဆိုၿပီး အမ်ားႀကီးႀကိဳးစားခဲ့ရမွာပဲ...အမ်ားႀကီးလည္းပင္ပန္းခဲ့မွာ...
ကိုယ္တိုင္လည္းအရမ္းပင္ပန္းေနၿပီမို႔လို႔ ႏွစ္ေယာက္စလံုးဆက္ၿပီးနာက်င္ေနရမယ့္လမ္းကိုမေလွ်ာက္ၾကည့္ခ်င္ေတာ့ဘူး။

"အရမ္းအေတြးမမ်ားပါနဲ႔ငါ့ေကာင္ရာ လူတိုင္းမွာအခြင့္အေရးဆိုတာ႐ွိသင့္ပါတယ္ မင္းစိတ္နဲ႔တစ္ဖက္သတ္ဆံုးျဖတ္ခ်က္မခ်ခင္ဦးေလးငယ္ကိုအရင္ေလ့လာၾကည့္ပါဦး အနီးကပ္အတူတူေနေနရတဲ့မင္းကအမ်ားႀကီးပိုသိမွာပါ အေ႐ွ႕မွာအမ်ားႀကီးေတာက္ေလွ်ာက္ခ်စ္ေပးလာခဲ့ၿပီးမွအခုက်မွဘာလို႔လဲ "

*ဦးလေးငယ်*(Book-2)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz