7

36 20 86
                                    

Gereksizler grubu!

Mert: Çıldıracağım!

Ömer: Ne oldu?

Nihat +1

Mustafa : Kim sinirlendirdi seni ballı çekirdeğim?

Mert:Nevra ile atıştık.

Yiğit:Kardeşsiniz çok normal?

Mert:Yine kursa yazılmış... İlk Yardım kursu. Yanında birine bir şey olursa, yardım edemezse vicdan azabı çekermiş.... Delireceğim.

Nihat: Bu kızdaki yardım etme aşkı kimsede yok yemin ederim..

Tunç: Gitsin işte knk niye kızıyorsun?

Mert: Olum, Nevra' yı tanımıyor musunuz?  Benim kardeşimin duruşluğu yokki.  Bazen uyumaya yemek yemeğe bile fırsat bulamıyor. Daha 17 yaşında hergün toplantıya katılıyor.

Mert: Hayır benim kardeşim nasıl ben gibi olmaz. Okul dersleri, kursları, kulüpleri hariç gittiği 3 farklı kurs var. Ulan biraz dinlen.

Mustafa : Biz onu tanıyoruz da o bizi tanımıyor.

Bora: O paragrafta ona mı takıldun?

Mustafa : Anın şeyi ile cevap verdim wldöowöd

Ömer: Kendini gerçekten çok yoruyor,  hayır arkadaşlarıyla vakit geçirmek istese onunla vakit geçirmek isteyen bir sürü arkadaşı var neden vakit geçirmiyor onu da anlamıyorum ki?

Yiğit: İstersen yarın bizimle buluşmaya gelsin, kafası dağılır.

Mert: Ders çalışacak... Hayır bu sene sınava girecek olan benim, benden daha çok çalışıyor.

Bora: Gurur duy lan, benimki anca götünü devirip yatıyor.

Mert: Gurur duyuyorum tabiii, ödül alması her hafta müdürden çok konuşma yapması daha bu yaşında herkes tarafından sevilmesi, insanlara yardım etmesi... Hepsi beni çok mutlu ediyor ama kardeşim yoruluyor. O zaman ben de yoruluyorum.

Ömer: Tekrar teklif et, gelirse yarın o da gelsin.

Mert: Olmazsa zorla getireceğim, bakalım.

Nevra /TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin