,,Ahoj Álo...'' řekl Jean
(tenhle pohled je už Áli) Nevěřila jsem že budu muset spát v jednom pokoji s klukem kterýmu už nevěřím....
,,Ahoj Jeane''
,,Jak ses měla po těch týdnech?''
,,Měla jsem se líp.....''
,,To chápu''
Nevěřila jsem, že chce se mnou na vázat konverzaci...byla jsem ráda ale pořád moje srdce bolelo...proto jsem se rozhodla že jdu do pokoje za Otou...Hihňal se tam, jak mě viděl a já se usmála. Jsem ráda že ho mám. Po 5 minutách někdo přišel...upřímně mi to bylo jedno ale najednou jsem viděla jak mě nějaké velké ruce objímají....
,,Hm?''
,,Koukám že Oto se má nejlépe ze všech''
,,Jo to je pravda''
Byl to Jean, jak jsme tak s Jeanem mluvili tak Oto se chtěl mazlit ale s obou ma...bylo nám to jedno jestli to bude pro Otu tak klidně, je mi nějak tak jasné že mi Oto bude říkat mě mami a Jeanovi bude říkat tati....bude to divné...
O 5 let později
Teď se jdu převléct, jdu vám vysvětlit co se stalo za tu dobu....Oto vyrostl a říká mi mami a Jeanovi říká táta....Díky tomu jsme to zkusili znovu spolu chodit, Levi a Nicol už jsou manželé, takže Nicol je moje rodina a je těhotná s dvojčaty, Eren a Armin spolu teprve chodí, trvalo jim to 4 roky aby zjistili že se mají rádi, dokonce i Oto už věděl že se mají rádi.....Jakože u mě a u Jeana to trvalo 2 roky...U Nicol a u Levi to byl jenom 1 rok, bylo vlastně bylo vtipné jak jsme se dali dohromady.
Den kdy Nicol a Levi začali s polu chodit
Já s Nicol jsme šli ven, povídali jsem si a najednou slyším svého bratra (Levi) jak něco říká, tak jsem řekla Nicol že ať se deme na to podívat a najednou vidíme jak Mikasa, Eren, Zeke a Levi, tak jsem se s Nicol přiblížili až jsme je slyšeli...
,,Achjo Levi je to jednoduché prostě k ním příjdeš a řekneš jí tvé city''
,,Ne Mikaso, ono to musí být dokonalí''
,,Tak proč se nezeptáš Áli když je to její......''
🦊🎮🎸
ČTEŠ
Škoda že už tu nejste (Jalan a Eremin DOKONČENO)
FanfictionAhoj lidi, tady bude další příběh. Doufám, že se bude líbit. Shipy: Jala (Jean x Alena), NicolxLevi, Eremin