Řekla mi zajímavé věci a jak poznala nějakého Jeana. V tu chvíli se otevřeli dveře
Pohled ?????
Už jsem šel, dovnitř a slyšel hlasy nějaký holky a kluka. Tak jsem si řekl že se tam podívám, ale když jsem slyšel co tam říkají tak jsem ztuhl ale když jsem slyšel jméno Jean tak jsem se schopil a vešel ven.
,,Ahoj sourozenci"
Oba dva se na mě podívali.
,, Promiňte já se napředstavil mé jméno je Eren Ackreman"
Viděl jsem jak se má mě usmála má sestra a já jí to oplatil.
,,Čau spratku"
,,Hej já nejsem spratek já jsem tvůj bratr"
Já jsem s Levi argumentoval a ségra se jenom smála.
,,Ok, klid vy dva"
,,Fajn" řekli sme dohromady
,,Ségra, ty si říkala že si poznala nějakého Jean a že ti vlastně hodil kudlu do zad"
,,Tak co kdyby sme dali pomstu"
Doplněl mě bratr, viděli sme ten úsměv který nám dala naše sestra nebyl to ten roztomilej ale ten děsivej, díky tomu sme pochopili že se jí to líbí. Pak nám představila jejího adoptivního syna Otu, Levi pořád říkal že je to spratek. Pak nám Levi řekl že můžeme jít k němu domů ale i tak nám říkal že budeme sem chodit. Můžu říct že je pěkné vidět mojí rodinu zase.
Pohled ??????
Zase jsem jí viděla ale teď se smála, což je pěkný jí zase vidět znovu, když je to vaše nejmenší sestřička i když je vedle vás byl váš nejstarší bratr.....
TBC ❤️✨
_________________________________________________
Ahoj lidi,
tady je další kapitola doufám že se vám líbila a zatím ahoj.🦊🎮🎸
ČTEŠ
Škoda že už tu nejste (Jalan a Eremin DOKONČENO)
FanfictionAhoj lidi, tady bude další příběh. Doufám, že se bude líbit. Shipy: Jala (Jean x Alena), NicolxLevi, Eremin