Aleksi
istun sairaalasängyn vieressä jossa makasi Joella. Iiro tosiaa joutu linnaa, jätkät on käyny pari kertaa kattoo Joellaa ja mua. "Joella pääsis tänää kotiin" kuului lääkärin suusta. Hymyilin Joellalle. Iiro ampui Joellaa kylkeen, mut Joella selvis.
Tosiaan päätettiin Joellan kanssa et me muutetaan yhteen. Me muutettiin Joellalle koska se on isompi. "Mä haluun nukkumaan" Joella ilmoittaa. Vein Joellan nukkumaan. Menin itse alakertaan makaamaan sohvalle joten Joella saa nukkua rauhassa.
Hetken päästä jätkät tuli käymää Joellalla ekaa kertaa. "Mis Joella?" Niko kysyy. "nukku ylhääl" vastasin istuessani sohvalle. Juttelin jätkien kanssa hetken, sitten Joella tuli alas. "Kato Joella!" Porko sanoo. Joella hymähtää ja tulee viereeni. "Sait sä nukuttua?" Kysyin aika hiljaa joellalta jonka pää on olkapäälläni. Laitoin käteni hänen olkansa yli. "Jonku verra" Joella vastaa, suukotin hänen hiuksiaan sitten kuului oven ääni. "JOELLA" kuuluu ovelta. "VOI vittu mutsi tuli" Joella sanoo. Joellan äiti suunnistaa olohuoneeseen. "Saatko enää.yhtää enempää poikia tänne?" Merja kysyy.
"Ne tuli Alen kaa mut sit tulin alas" Joella vastaa ja tulee lähemmäs minua. "Aleksi tuuppas vähä juttelemaan." Joellan äiti sanoo suoraan. Katsoin joellaa joka nyökkäsi.
Menimme Merjan kanssa ulos. "Mä en edelleenkään tykkää siitä et sä ja Joella ootte mitä lie vittu ikinä oottekaan!"Merja sanoo "pari" "häh" "nii että me ollaan pari" Sanoin suoraan. "Ja kuule joka kerta kun Joellalle on sattunut mä oon sen vittu pelastanut! Tai esim ku Iiro ampui sitä! Mä vittu autoin sitä! Mä sain Iiron linnaa! Mä oon saanu joellan rauhottuu jokasesta paniikkikohtauksesta!" Huudan ja lähden takaisin sisälle.
Menin takaisin sohvalle. Joella tuli heti kainalooni ja laittoi päänsä olkapäälleni. "Mitä se halus?" Hokka kysyi. "Sano vaa ettei se vielkää tykkää siit et me hengaillaan Joellan kaa" Sanoin silittäen Joellan kättä.
Hetken päästä Joella taas nukahti(Joella on näemmä kova nukkumaan) "Siis niiku nukkuuko Joella koko aja?"Moilanen kysyi. "No siis se näki painajaisiin et se ei pystyny nukkuu, tai sit sitä ahisti. Jote se ei saanu unta, jote aik paljo univelkaa..." vastasin.
Illalla jätkät oli edelleen meillä, oltiin kyl ulkona koska Joella oli menny jo nukkuu. "Millo taas Bändi treenit?" Kysyin. "No siis hme?" Niko sanoo. Kaikki myöntyvät. "Ööh Joella on varmaa Joella mun messissä ku en viiti jättää sitä viel yksi ku se iiro juttu tapahtu vasta..."vastaan samalla kun puhallan tupakan savut pois suustani. "Juu ei mitää" Joel vastaa.
Seuraavana päivänä*
Astuin studion ovesta sisään. Ekana vastaan tulee Joel. "Mis Joella?" Joel kysäisee matkalla keittiöön. "Aa joo se halus mennä mutsillensa ku se ei jaksanu tulla tänne." Sanoin istuessani työpöytäni ääreen.
"A-aleksi tuu pliis hakee mut" kuului puhelimesta. "Mun pitää mennä" Sanoin ja nousin tuolilta. "Noo treenit olis muutenki loppunu just et ei mitää" Olli sanoo.
Saavuin Joellan vanhemmille ja eka asia jonka nään on kuin Joella itki rappusilla. Sammutin auton ja menin Joellan luo. "Heii mikä on?" Kysyin samalla kun menin istumaan Joellan viereen. " Anton..." Joella kuiskaa. "Mitä se idiootti nyt teki?" Kysyin.
"Se arvas..."
TOSIAAN ALOTIN PT.2 LIFE ON THE DARK SIDESTA! TAINO SHERLOCK MUT SIIS JOO
YOU ARE READING
life on the darker side.
FanfictionTää on pt.2 life on the dark sidesta. käykää lukee se eka nii ootte kärryillä! Joella on 18.vuotias tyttö suomesta, kireä äiti ei anna olla tekemisissä poikien kanssa. Mutta Joella kumminkin rakastuu blind channelin DJ:hin. Mitä tapahtuu kun noille...