taas kotona.

273 15 6
                                    

Niko

Ajoin kotiin Aleksin vanhempien mökiltä. Takapenkillä istui Joella, Aleksi ja Joel. Olli oli etupenkillä. Tommi oli jäänyt vielä mökille.

Aleksi ja Joella nukkuivat melkeen koko matkan. No Joellan ymmärrän koska se ei oo nukkunu hirveesti. "hei kaunisvedet! Me ollaa tääl" Joonas sanoo. Meidän nuoripari heräsi aika nopeasti. 

Nousimme autosta ja kävelimme Joonaksen Jahdille. Tällä kertaa vain me. "Eli siis mitä  Merja teki?" Kääpiörumpalilalli kysyy. "No siis olin tulos moottoritielle, sit niiku katoin tarkasti ettei sielt tuu autoja. Menin siis hetke ennekuin pam" Aleksi kertoo samalla kun Joellan pää on hänen sylissään.

"Mä en tiiä mikä sitä vaivaa..."Joella selittää. "Ei se oo sun syys et Merja ei tykkää musta" Aleksi sanoo. "Mun muute pitää joku päivä mennä kattoo sitä sinne vankilaan..." Joella sanoo vaikeasti.

Aleksi halasi Joellaa kenestä huomasi että Hän selkeästi rauhottui.

3kk eteenpäin(me ollaan kovii kelaa.aikaa)

Joella

Mulla muistui mieleen se, että melkeen kukaan ei tiedä musta ja Alesta. Tasan meijän perheet ja pari frendii. Ja ofc bc.

"Ööh ku mulla on tänää haastattelu nii sain ottaa jonku mukaa joka ei oo bändis nii haluuks sä?" Aleksi kysyy keittiöstä. "Voin,millo" vastasin. "Lähen tunninpääst"Aleksi vastaa. Menin vaihtamaan vaatteet. Meikkasin. Ja yms.

Lähdimme n.klo.17 ajamaan kohti MTV toimistoa. "Me ollaan täällä" Aleksi sanoo. Nousin autosta ja suoristin paitani.

"Te voisitte vaikka esitellä itsenne" juontaja sanoo. "No siis mä oon Alex mattson, mut enimmäkseen mua kutsutaan Aleksiks. Ja oon tehny dj hommiin jo aika pitkään."täydellinen mies vierelläni vastaa.

"Kukas sinä olet?"juontaja part two  kysyy.
"No siis mä oon Joella kaunisvesi, ja en tee paljoo mitää musiikkiin liittyvää mut välil oon Aleksin kanssa studiolla."vastaan hieman jännittyneenä. "Kuulinko oikein? Sanoiko Joella Kaunisvesi?" Kuuluu juontajan suusta. "Kyllä, mä ja Joella ollaan vähä niiku naimisissa." Aleksi vastaa. "Onnea!" Kuuluu molempien suusta. "Kiitos" vastasimme.

Kun haastattelu loppui, menimme studiolle. "Menitte sitte kertoo teijän naimisissa olosta."tomppa sanoo. "Niiha me mentiin, Joellan dm o räjähtäny" Aleksi vastaa. "Mitäs siel?" Matela kysyy. "Pää osin, eroo Alesta koska se on mun" vastaan nauraen. "Ha bitch se on mun!"huudan kun lähden keittiöön. 

Aleksi

Kaikki alkoi nauraa kun Joella huuteli jotain. "Muute, meijän pitäis tänää porukalla mennä Joonan ka syömää, nii Joona sano et Joella pääsee messii" Hokan poika sanoo. "Juu" vastasin. "Joella, me mennää tänää Joonan kaa syömää, sä tuut mukaa!" Huudan keittiöön. Oven suusta ilmestyy vain peukku. Naurahdin ja Aloin puhua taas poikien kanssa  jostain keikka jutuista.

Astuimme ravintolan ovesta sisään. Minä Joella tultiin vikana. Ja ofc käsikädessä. Istuimme kaikki johonkin kymmenenhengen pöytään. Meitä oli minä, Joella, Niko, Joonas, Joel, Tommi, Olli, Joona, Joonan gf(?) Ja Kiril.

"Siis kuka olis uskonut, et bändin nuorin menee ekana naimisiin?"Joona nauraa. "No siis minä" Vastaan. Söimme ja nauroimme. Päätettiin lähteä meille. Koska oli tullut jo sen verran viileät ilmat että veneellä ei pysty enään olla. Lähdimme siis meille.

Saavuimme meille, ekana Joella suuntaa ylös. "Mihi meet?" Kysyn tytöltä joka kapuaa portaita ylös. "Vaihtaa rennommat vaatteet"tyttö vastaa. Nyökkään ja istun sohvalle muitten kanssa. Hetken päästä Joella tulee alas. Joella istuu minun ja Joelin väliin koska ainoa tyhjä paikka.

Juttelimme niitä näitä, kunnes Joonan muija Iiris. Mainitsee Iirosta. "Siis niiku muistattekste Iiron? Se oli hauska äijä" iiris sanoo. Tunsin kuinka Joella alkoi täristä sekä tulla kokoajan enemmän kiinni minuun.

"Eks sä Joella oikeesti kestä puhetta sun kiusaajan veljestä?" Iiris nauraa. "Noni Iiris lopeta" Joel sanoo. Ennekuin Iiris kerkesi vastata Joella ryntää yläkertaan. "Mikäs sille tuli"iiris sanoo "sä voisit joskus pitää pääs kiinni!" Sanon kun lähden Joellan perään.

Iiris
"Heihei kaikki on hyvin" kuulen Aleksin sanovan maailman herkimälle Ihmiselle. Joellalle. "Miks sen piti mainita se" kuulen myös Nikon kuiskaavan Joonakselle. "Koska se ei tiedä" Joonas vastaa. "En tiiä mitä?"Kysyn. "Se ei kuulu sulle pätkän vertaa"  Joonas vastaa.

Hetken päästä Joella ja Aleksi kävelee alas. Joella toisin suoraan keittiöön. "Eiks se oikeesti kestänyt?" Nauroin. "Jos tietäisit mitä se vitun paskiainen on tehny Joellalle, et sanois noin." Aleksi sanoo vakavana. "No mitä se on tehny sille?" Kysyin. "Et tunne meit, me ei kerrota ulkopuolisille. Ainkaa Alen vaimosta mitään." Niko jatkaa. "Vaimo?" Kysyn ihmeissäni. "Mä ja Joella ollaan naimisissa." Aleksi vastaa jälleen vakavana.

life on the darker side.Where stories live. Discover now