"ovi on tuolla"

236 14 5
                                    

Aleksi

"Millo te Menitte naimisii" iiris kysyy. "Yli vuos sit." Vastaan vakavana. Hetken päästä Joella tulee takas. Joella istuu viereeni ja laitaa päänsä olkapäälleni.

"Haluun tietää mitä Iiro mukamas teki Joellalle." Iiris vinkuu. "Jo-" aloitin mutta Joella keskeytti. "Okei, haluut tietää mä kerron sulle. Raiskas mut yli viis kertaa, ampu mua kylkeen. Ei antanut mun seurustella muitten kaa" Joella sanoo. "Riittikö?" Joella kysyy uudestaan tuijottaen Iiristä suoraan silmiin.

Iiris ei vastannut mitään.

Joella nousi jälleen ylös ja poistui olohuoneesta. "Noni Iiris ovi on tuolla" sanon lähtiessäni Nikon luo joka oli ulkona Joonaksen ja Joelin kanssa. Iiris ja Joona lähti, "vittu mikä idiootti" Joel sanoo puhaltaessaan tupakan savut pois suustansa. "No vittu älä" Sanoin.

"Moro!" Huudan jätkille kun suljen oven. Menen vessaan ilman että tajuan että Joella oli suihkussa.

NYT JOS OOT JOKU 4.V ALE FANI PAINU HELVELTTIIN. NYT ALE TEKEE JOELLAN HUUTAMAAN. Ehkä...

Riisuin vaatteeni ja menin suihkuun. Ja Joella ei arvannut yhtään mitään.

Time skip... nyt ollaa jo makkarissa. Ja kaikki tapahtu jo kiimaset pikku lapset

--

Heräsin siihen kuinka tunnen että minua ja Joellaa heitetään tyynyllä. Siristin silmiäni ja nään Joelin. "Mite sä sisälle pääsit?" Kysyn. "No siis teillä on avain kukkaruukussa. Se ei oo vaikee löytää. Sun pitää tulla studiolle, Nikol on jtn asiaa. Hold up... miks näyttää e-" Joel sanoo. "Se on alasti."vastaan suoraa.

Kävelin studion ovesta sisään. Joella jäi kotii, koska se ei jaksanu lähtee tänne.
"Nii oliks jtn asiaa, mul oli hyvät unet" sanon hieroen silmiäni.

"Tais olla kiva yöki" Joel naureskelee. "Turpakiinnii" vastaan istuessani säkkituolille. "Ai häh" Joonas sanoo kun kävelee huoneeseen. "Skidi pääs pukille viime yönä" Joel sanoo. Pyöräytin vaan silmiäni.

"Nonni! Mä oon sir kummisetä!!" Joonas huutaa. "Turpakiinni ja kertokaa asianne" vastaan. "Nii Nikol oli idea, onks Joella hyvä kirjittaa biisejä?" Joonas sanoo. "Iha vitun. Oon lukenu ne sen jostain vihkosta" vastaan hörpätessääni Kahvista jonka Olli toi minulle.

"Pystyiskö se keksii meijän uuteen biisiin sanat?" Niko kysyy. "No venaapyydän sen tänne" vastaan ja kaivan puhelimeni taskustani.

"Kiva" sanon ja lopetan puhelun. "Se on koht täällä" vastaan laittaessani puhelimen pöydälle. Vastaus oli yleinen k.

Joella tuli ovesta sisään ja istui sohvan käsinojalle. "Teil oli jtn asiaa?"Joella kysyy.
"Joo, pystyiksiksä kirjottaa meille biisin?" Niko sanoo. "No siis voin mä yrittää" Joella sanoo.

Menimme pois huoneesta että Joella saa keskittyä. Menimme keittiöön, koska sieltä Joella ei kuule meitä.

Noin tunnin päästä Joella kävelee paperin kanssa keittiöön. "EN mä tiiä onks se hyvä mut yritin" Joella sanoo ja ojentaa paperin minulle. Kaikki luimme sen läpi. "Tää on iha mahtava!" Sanomme.  Joella hymähtää ja menee ilmeisesti vessaan.

"MITÄS SUN KAULALLE TAPAHTU" Niko huutaa vessaan. Sitten tajusin voi vittu. Joellan kaulaa koristaa n.15  fritsua. Onneksi he eivät nää Joellan rintakehää...

Joella tuli vessasta ja istui syliini koska penkit oli täynnä. "Nii sul on kivan näkönen kaula" Olli nauraa. "Fuck" Kuulen Joellan sanovan.

"Alest on muuttunu imuri" Tommi sanoo. Näytin hänelle vain keskisormea. Tunsin kuinka takataskussani puhelimeni värisi. Otin puhelimen ja avasin sen. Mun exä.

                                   Sara(ex)

S-Heii hani, millo voitais nähää?🥰 
        
                             
                                   A- Ei ikinä, jos et saatu

                         muistaa oon Joellan kaa yhes

S-Jätä se, ansaitsen parempaa

     

Jätin keskustelun siihen. "Kuka se oli?" Joel kysyy. "No vittu Sara" vastaan. "Ai-" Joella aloittaa. "Ei se" vastaan. Huomaan kuinka Joellan olo helpottuu.

Lähdin noin kymmen aikaan illasta kotiin, Joella oli lähtenyt jo aikaisemmin. Avasin oven ja riisuin kenkäni ja laitoin avaimet ja lompakon eteisen pöydälle. "Joella?" Huudan, koska yleensä Joella tulee ovelle vastaan.

Menin ylös, ja eka asia mitä nään on kuinka Joella itkee sängyllä. "Heii mikä on?"Kysyn mennessäni Joellan viereen. "Iiro pääs vapaaks..." Joella sanoo.  "Mä lupaan ettei se enää ikinä koske suhun" sanon.

Menimme nukkumaan ja arvattavissa oli koska Joellaa pelotti. Niin Joella nukkui päälläni. "Jätkät kysy jos haluaisit alkaa bändin biisin kirjottajaks" sanon hiljaa mutta kuuluvasti. "Mmm, voinhan mä" Joella sanoo. Silitän vain hänen hiuksiaan ja ilmoitan että  kerron pojille Aamulla.

Sanoja:639

life on the darker side.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora