kaiken loppu.

227 9 5
                                    

2.v eteenpäin.

Joella

"Hän on menehtynyt" kuului puhelimesta. Valuin ovea pitkin maahan. Purskahdin itkuun. "Eieiei" itken itsekseni. "Joella?" Niko kysyy. Olin nimittäin poikien studiolla. Olimme odottamassa Aleksia. "Ale-Ale-Aleksi on k-k-ku-ollu..." sanoin itkien.

"M-mitä?" Pojat sanovat samaan aikaan. "Se joutu kolariin..." sanon itkien.

Flashback

"Joella Maria Jennifer Ström. Otatko Aleksi Matias Kaunisveden aviopulisoksesi?" "Kyllä" vastaan. "Aleksi Matias Kaunisvesi. Otatko Joella Maria Jennifer Srömin aviopuoliksesi?" "Kyllä" Aleksi vastaa.

"Hei äijät mä menin ekana naimisii!" Aleksi huutaa. "Noni Joella kaunisvesi!" Joonas huutaa.
Flashback loppuu

"Aiton omistaa Merja Ström" kuuluu puhelimesta. Paiskaan puhelimeni maahan. "VITTU" huudan. "VITTU MUN MUTSI TAPPO ALEN!" huudan uudestaan lähtien kohti vanhempieni kotia.

Saavuin meille. Isäni avasi oven. "Heii mikäs sulla on?"isäni kysyy. "Missä mutsi?!" Huudan. "Ylhäällä"isäni vastaa ihmeellisesti.

Juoksin ylös ja potkaisen vanhempieni huoneen oven auki. "MÄ VIHAAN SUA!" huudan itkunpartaalla.  "Miksi näin?" Äitini kysyy mukamas syyttömänä. "SÄ VITTU TAPOIT ALEKSIN!!"huudan jo itkien.

"SE OLI SUN OMAKS PARHAAKS!" Äitini huutaa "VITTU TAPPAMALLA MUN VITTU MIEHEN?! AINII VITTU SÄ ET TIENNYKKÄÄ SITÄ ET MW MENTII VITTU NAIMISIIN!" huudan juostessani alas.

Tosiaa Joella ja Aleksi meni naimisiin. Mut ei kauaa menny...

life on the darker side.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon