Joella
pojat lähti kiertueelle. Eli oon yksin kotona. Voisin toisaalta nähä Neaa. En ole häntäkään nähnyt hetkeen. Toisaalta en kyllä tänään koska itken vessan lattialla.
Nousin vaikeasti ylös ja katsoin itseäni vessan pyöreästä peilistä. Jokin päässäni sai minut lyömään peilin paskaksi. Niin tein. Nyt vessan lattia on täynnä peilin sirpaleita. Aloin siivoamaan sirpaleita. Hetken päästä Aleksi soittaa mimulle facetaimii:D vastasin välittämättä silmistäni.
A-ooks kunnos?!
J-joo ei täs mitää...
A-ala kertoo
J-no siis... iiro kävi tääl...
A-mitä vittua?!
J-..
A-Joella ala selittää mitä se halus
J-öhmm tota.. se
A-ei kai sitä mitä mä luulen?
J-*nyökkää*
A-ei vittu! Tottakai ku se ties et mä en oo siel"
J-mmm...
A-kuules. Sä tuut tänne mä en sua sinne yksin jätä.
J-sä oot oulussa?!
A-nii ja eipä kiinnosta. Taksi on siel kohta. Ota mukaa mitä tarviit.
Aleksi lopetti puhelun. Pakkasin kaiken mitä tarviin. Menin ulos odottamaan Aleksin tilaamaa taksia lentokentälle.
Menin koneeseen. Meni n.30min että olin oulussa. (En tiiä kaua lentämine sinne kestää) Näin Aleksin odottamassa minua menin tuon luokse ja halasin tätä.
A- anteeks et jätin sut yksin
J- ei se sun syy ollu...
Halailimme siinä hetken ennekuin lähdimme poikien hotellille.
Aleksi jakoi Nikon kanssa huoneen, joten molemmilla oli yhden hengen sänky. Toisaalta nukun Aleksin päällä niikuin yleimmiten että ei siin mitää. "Joella?" Olli kysyy kun tulde vastaan käytävällä.
"Moi" vastaan hiljaa. "Mitä sä tääl teet?" Niko kysyy. "Kysy Aleksilta.." sanon ja menen vessaan.
Aleksi
N- Mitä Joella tääl tekee?
A- iiro päätti käydä täyttämässä klassisten raiskauksien kokoelmaa
N- siis taas?!
A-taas. Sen takii pakotin Joellan tänne.
N-no iha hyvä
Joella tuli vessasta suoraan halaamaan minua. "Onks kaikki hyvin" kysyn tuolta. Tunnen kuinka tuo nyökkää. "Mis joella on muute keikkojen ajan?" Joel kysyy. Joel ja Joonas tuli käymää meijän huoneessa koska niil oli jotain asiaa. "Bäkkärillä tai jossai et nään sen koko aja" vastaan silittäen Joellan hiuksia.
"ALEST ON TULLU PEHMO!" joonas huutaa. "Oon aina ollukki"vastaan naurahtaen.
Skip seuraavaa aamuu
Niko
Heräsin ennen Aleksia ja Joellaa. Joella nukkui sikeästi Aleksin päällä. Päätin herättää heidät kivalla tavalla. "JOONAS PERKELE" Aleksi huutaa kun Jlonas hyppäsi heidän päälleen. Aloin vain nauramaan. Joella ja Aleksi herös ja laitto ittensä valmiiks. "Noni mennääs aamupalalle" joonas sanoo. Lähdimme kaikki seitsemän kohti alakerran aaamupalaa.
Joella
En saanut melkein mitään alas paitsi yhden vesimelonin siivun. "Joella?" Niko kysyy. "Mm mitä"vastaan. "Eks sä aijo syödä?" Niko jatkaa. "Ei oikee oo nälkä..." vastaan. "Kyl sun pitää syödä jotai muutaku vesimeloonin palanen" Aleksi sanoo. "Ei oo nälkä ymmärrä" sanon vähän ilkeään savyyn.
Pojat sai syötyä joten lähettiin takas ylös. Pojat vaihto vaatteensa, jonka jälkee lähettii keikka paikalle.
Aleksi käski minut niikun Lavan reunalle Alen puolelle mutsilleen ettei mua näy iha heti. Keikka alkoi, Aleksin ilmeet nöyttyvit kirjailmellisesti naurettavalta.
Näpräsin puhelintani, pojat pitivät yauon keikan puolessa välissä. Aleksi oli koko ajsn luonani. Mitä olen tehnyt et ansaitsen noi täydellisen miehen elämääni?
"ALEKSI" Niko huutaa lavalta mikkiin. Aleksi nousi ja käveli Nikon luo. "Moni täällä on kyselly et mitä sä kattelet koko ajan tonne bäkkärin sivulle?" Joel aloittaa.
Aleksi
"No siis.." sanon. Katson nooeasti Joellaa. Sydämmeni jättää lyönnin välistä kun en nää häntä missään. Katsoin nopeasti toiselle puolelle. Eip ei yhtään mitään. "Sori pakko mennä"sanon ja juoksen bäkkärille.
Niko
"Mikä sille tuli?"joel kysyy. "Osoitin vain sohvaa missä Joella oli istunut. "Fuck"joel sanoo ja lähtee Aleksin mukaan. Yleisö selkeästi ihmetteli minne Joelkin lähti. "Tosiaan. Joel ja Aleksi löhti köymäön jossain." Sanon.
Aleksi
Etsin Joelin kanssa Joellaa. Oltiin etsitty koko paikka. Olin ruvennut itkemaan huolesta, koska jos Iiro käyny ois täällä...
Joel koitti lohduttaa hokemalla "ei Joella pitkälle kerkee noin lyhyes ajas. " yhtäkkiä Joella tulee ulos vessasta. Juoksen tuon luokse ja halaan tätä. "Vittu mä säikähin et sulle on käyny jotain!" Sanon itkien. "Heihei mä oon tässä" Joella sanoo ja pyyhkii peukalollaan kyyneleeni. Joel lähti takas lavalle. "Mut sun on pakko mennä takas, keikka on myöhäs" joella sanoo. Nyökkään ja lähden takaisin lavalle. Pyyhin kyyneleeni juuri ennen lavalle menoa. Niko tuli nopeasti vielä kysymään onko kaikki okei. Keikka jatkui normaalisti. Keikan loppu puolella pyysin Joellaa tulla käymään luonani. Yleisössä alkoi kunnon kuhina kun Joella nousi virelleni. "Oliks sulla jotein asiaa" Joella kysyy. "Oota hetki"sanon.
Menin käymään Nikon luona. Kuiskasin. Tälle asiani johon niko suostui. "Nonniii! Varmaa huomaittekki et Aleksi vilkuili tonne sen puolen bäkkärille! Tosiaan, niinkuin hän on kertonut. Aleksi on tosiaan naimisissa, ja hänen vaimonsa Joella saattaapi olla syy miksi Aleksi vilkuili ja lähti tauon aikana Joelin kanssa bäkkärille. Joten tää biisi on omistettu Aleksille ja Joellalle!"
Niko sanoo.Aikas hienoo mut keksin vaa love of minen nii ne veti myt sen:D
Yleisö taputti, otimme yleisen kuvan ja lähdimme pois lavalta.
Skip muut keikat
Olimme keikka bussissamme tulossa hotellilta kotiin. "Hei ale miks sillo ku tulit oulus takas lavalle näytit siltä et oisit itkeny" lalli kysyy. "Koska mö olin" vastasin suoraan. Kaikki muut paitsi joel ja Joella kysyi miksi. "Koska sököhin ku en löytäny Joellaa mistää" vastaan. "Mut miks sä itkit?" Olli lisää. "Koska tuli mielee jos Iiro olis käyny..." vastaan. Joella käänttää pääni häntä kohti ja pussa minua.
"Okei nyt me vaihetaan puheen aihetta. Aleksi ei selkeestikkää tykkää" niko sanoo. Jätkät puhu siin jotain. Ite puhuin lähinnä Joellan kans
Muut heitti mut ja Joellan kotiin. Menin käymään vessassa. "JOELLA MITÄ HELVETTIÄ" Huudan. "Pliis älä huuda..." kuulen Joellan sanovan. "Anteeks.. mut miks meijän vessan peili on rikki?" Kysyn. "Koska löin sen rikki just ennenku soitit mulle" Joella vastaa sohvalta.
Istuin tuon viereen ja silitin tuon selkää. Joella selitti koko jutun. Vaikka melkein puolituntia siihen meni. "Meen tekee ruokaa"tuo sanoo. "Ei. Nyt sä lepäät ja mö teen ruokaa" sanon. Joella suostuu ja menee makuulleen sohvalle.
YOU ARE READING
life on the darker side.
FanfictionTää on pt.2 life on the dark sidesta. käykää lukee se eka nii ootte kärryillä! Joella on 18.vuotias tyttö suomesta, kireä äiti ei anna olla tekemisissä poikien kanssa. Mutta Joella kumminkin rakastuu blind channelin DJ:hin. Mitä tapahtuu kun noille...