Melisa krizi

1.9K 65 31
                                    

Sabah olur. Doruk ve Asiye uyuyordu. Saat 08:00 dı. Doruk telefonun sesi ile uyanır. Hemen kalkar. Asiye uyanmasın diye hemen yan odaya geçer. Arayan Melisaydı. Hemen açar.

Doruk: Alo Melisa

Melisa: alo abi

Doruk: kızım sen horozmusun?

Melisa: pardon?

Doruk: diyorum ki saat sabahın 08:00 i. Sen niye bizi uyandırıyorsun?

Melisa: abi farkındaysan 2 gün sonra benim kınam var ama siz hala ortalıkda yoksunuz. Sence ne yapmam lazım?

Doruk: aa 2 gün kaldı demi?

Melisa: oo 2 gon  koldo domo? Yazıklar olsun sana abi. Senin 1 tanecik kız kardeşin evlenicek. Sen yan gelib yatıyorsun. Soracağım bunların hesabını sizden. Senin karın olacak benim hem baldızım hem yengem olacak kadın nerde?

Doruk: uyuyor anladın mı? U-yu-yor

Melisa: şimdi sizle kavga etmicem. Ilk uçaklar buraya geliyorsunuz. Yoksa yüzünüze bakmam der telefonu Doruğun yüzüne kapatır.

Doruk Mel... ana kapatdı. Gerizekalı bu kız.

Odaya gelir. Asiye kalkmışdı.

Doruk: günaydın aşkım dicemde. Gün daha yeni ağarıyor. Uyandırdım demi?

Asiye: yoo hayır. Kendim kalkdım da sen kiminle konuşuyordun bu saatde?

Doruk: Melisa delisi ile konuşuyordum.

Asiye: ne dedi?

Doruk: diyor kınama 2 gün kaldı. Siz nerdesiniz? Falan filan klasik Melisa işte.

Doruk yatağa yatar

Asiye: hii doğru. Ay ben nasık unutmuşum. Doruk kalk.

Asiye Doruğu dürtmeye başlar.

Doruk: Aşkım ne yapıyorsun dur.

Asiye: ya kalk hazırlanıb gidelim. Uçak bileti bak sende.

Doruk: off ya. Benim uykum var.

Asiye: ya Doruk kalk.

Doruk: offf offf der kalkarak.

Asiye: oflama bana.

Doruk bir şey demeden banyoya girer. Asiyede kalkar bavulları hazırlamaya başlar.

Dorukda saat 12 ye uçak bulur. Uçağa binerler. 1-2 saat sonra uçak iner. Asiye ve Doruk ilk evlerine gelir.

Asiye: evim evim güzel evim.

Doruk: ben bir Berke arıyayım. Annemlere geçelim. Herkes ordadır şimdi.

Asiye: tamam. Bende bir yukarıya çıkıb üzerimi değişdireyim.

Doruk: tamam hayatım.

Asiye yukarıya çıkar.

Doruk Berki arar.

Berk: alo kanka

Doruk: alo Berko nasılsın?

Berk: iyiyim kanka sen?

Doruk: iyiyim. Ben diyorum ki annemlere geçelim. Yoksa bu Melisa beni rahat bırakmaz.

Berk: tamam tamam.

Doruk: kapatıyorum görüşürüz.

Berk: görüşürüz.

Berklere bakalım:

Aybike mutfakda yemek hazırlıyordu. Berk mutfağa girer. Arkadan Aybikeye sarılır. Aybike irkinir.

asdor evli çiftHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin