Hot saheler ola bilir. Rahatsız olan okumasın
Sabah olmuşdu. Asiye ve Doruk hala uyuyordu. Ilk Doruk gözlerini açar. Saate bakar. 09:00 dı. Bu gün işe gitmeyecekdi. Arkasına döner. Asiyenin hala uyuduğunu görür. Izlemeye başlar. Yüzüne dokunur. Her zerresini ezberlemek istiyordu bu güzel yüzlü kadının. Yavaşca cennet kokan kıvırcık saçlarına dokunur. Sonra eli gözlerine kayar. Gözlerine sonsuza kadar baka bilirdi. Cennet gözlerine. Asiye yavaşca kıpırdamaya başlar. Doruk hemen gözlerini kapatır. Uyuyor numarası yapar. Asiye uyanır. Doruğa bakar. Yüzünde güller açar. Doruğa döner. Yüzüne dokunnaya başlar.
Asiye: seviyorum seni be adam
Doruk: bende seni seviyorum be kadın.
Asiye şaşırır.
Asiye: ya sen uyumuyordun mu?
Doruk: nc
Asiye: kandırdın beni yani?
Doruk: eh birazcık
Asiye: aşk olsun Doruk
Doruk: aşk olsun tabi birtanem
Bir hamlede Asiyenin üstüne çıkar. Doruk Asiyenin yüzüne eğilir. Dudağından öper geri çekilir. Gözlerinin içine bakar.
Doruk: bu gözlerde her gûn kayb oluyorum.
Asiye: bende senin gözlerinde
Ellerini Doruğun boynuna dolar. Doruk birazda eğilir. Boynuna doğru. Minik minik öpücükler bırakır. Bu Asiyeni delirtmeye yetiyordu. Doruk geri çekilir.
Doruk: bu kokun beni deli ediyor. Sanki sarhoş oluyorum. Dudakların
Dudaklarına doğru eğilir. Tüy kadar hafif öpücükler kondurmaya başlar. Asiye istemeden tırnakalarıyla Doruğun sırtını çizmeye başlar.
Asiye: D-Doruk
Doruk: efendim der alçak sesle
Asiye: y-yapma
Doruk: ne yapıyorum der aynı ses tonunda.
Asiye: y-yapma y-yanarız der elleri Doruğun saçlarına giderken.
Doruk: ben bir şey yapmıyorum. Bunları sen bana yapdırıyorsun. Beni deli ediyorsun der fısıldayarak.
Doruğun eli Asiyenin belinde yavaşca keşfe çıkmışdı.
Asiye: Doruk sende beni deli ediyorsun.
Doruk gülümser. Asiyenin boynuna eğilir. Öpmeye başlar. Küçük küçük öpücükler yavaşca daha sert ve ıslak öpücüklere dönüyordu. Asiye Doruğu dahada kendine bastırır. Doruk biraz Asiyenin boynuyla ilgilendikden sonra kafasını kaldırır. Asiye Doruğun ensesinden tutarak kendine çeker. Dudağına yapışır. Deli gibi öpüşmeye başlarlar. Doruk dudakları ayırır. Asiyenin gözlerinin içine bakar.
Doruk: hazırmısın?
Asiye: h-hemde çok
Doruk kendini Asiyeye iter. Asiye inler. Tırnaklarını Doruğun sırtına geçirir. Doruk kafasını Asiyenin boynuna gömer. Sertce öpmeye başlar. Asiyenin bir eli Doruğun saçındaydı. Saçını çekišdiriyordu. Doruk kafasını kaldırır. Asiyenin dudağına yapışır. Asiye Doruğun alt dudağını ısırır. Doruk inler. Sonunda ikiside zirveye ulaşır. Doruk kendini yana atar. Asiyeyide kendine çeker. Gögsüne yaslar.
Asiye: uyuyalım biraz
Doruk: aynen aşkım
Uyurlar. Saat 11:00 da Asiye uyanır. Doruğu uyandırmadan kalkar. Banyoya girer. Duş alır. Sonra üstünü giyer