Asiye sinsice gülümser😏. Doruk hala Asiyeye bakıyordu.
Doruk: Allahım sen bana sabr ver.
Asiye: bir şey mi dedin?
Doruk: nc.
Asiye: anladım.
Doruk: uyu Doruk uyu. En iyisi bu. Yoksa başka şeyler olacak. Neyse uyu
Doruk kafasını yastığa koyar. Uyumaya çalışır. Ama uyuyamaz. Ayağa kalkar. Mutfağa iner. Bir bardak soğuk su içer😁.
Doruk: offf sakin olalım. Beni sınıyor deniyor. Söz verdim. Bir söz verdim. Tutacağım.
Derin nefes alir. Yukarıya çıkar. Asiye uyumuşdu. Dorukda yatağa geçer. Uyur. Sabah olur. Doruk alarmın sesi ile uyanır.
Asiye: Off aşkım kapat şu alarmı
Doruk: tamam aş.. neee ne dedin sen?
Asiye uykulu şekilde
Asiye: ne dedim ben?
Doruk: aşkım dedin
Asiye: aşkımmı dedim?
Asiye uyanır.
Asiye: demedim
Doruk: dedin
Asiye: valla demedim
Doruk: Asiye duydum ya dedin. Affetdin yani beni?
Asiye bir şey demez. Doruğun yüzü düşer.
Doruk: anladım ben.
Doruk yatakdan kalkar. Banyoya girer.
Asiye: off ya. Bence fazla abartdım. Yani adam diyorki ben gitmek istemedim. Beni zorla götürdüler. Affetsemmi acaba? Affediyim be. Ama ilk önce Doruğa kendimi affetdireyim. Asiye kalkar. Diger banyoya girer. Rutin işlerini hall eder. Sonra giyinir.
Asiyenin kiyafeti
Asiye banyodan çıkar. Aşağıya iner. Kahvaltı hazırlamaya başlar. Dorukda banyodan çıkar. Şirkete gitmek için giyinir.
Doruğun kiyafeti
Üzgün bir şekilde aşağıya iner. Asiye Doruğun geldiğini görür.
Asiye: kahvaltı hazır hayatım. Otur istersen.
Doruk bir şey demez oturur. Asiye Doruğun yanına gelir.
Asiye: ne oldu aşkım? Üzgün gibisin.
Doruk: dalğa mı geçiyorsun?
Asiye: yoo
Doruk: şaka gibisin gerçekden aşkım diyorsun sonra ben sorunca yo demedim diyorsun. Affetdin mi soruyorum cevap vermiyorsun. Yani benim artık ne yap....
Doruk sözünü bitirmeden Asiye Doruğub dudağına yapışır. Doruk şok olur. Ilk tepkisiz kalsada sonra karşılık verir. Eli Asiyenin beline gider. 2-3 dakika öpüşdükden sonra ayrılırlar. Doruk Asiyeye bakar.
Asiye: affetdim.
Doruk Asiyeye sarılır.
Doruk: yes be
Asiye: ee hadi bu kadar romantizim yeterde artar. Hadi iş geç kalacaksın
Doruk: tamam o zaman
Doruk ayağa kalkar.
Asiye: gel yolcu edeyim seni
Asiye Doruğu yolcu eder
Oy: 60
Yorum: 70Sizi çok seviyorum❤