Sabah olur. Asiye kurduğu alarmın sesi ile uyanır. Doruğu uyandırmaya başlar.
Asiye: Aşkım
Doruk: hı
Asiye: hadi kalk
Doruk: niye ya?
Asiye: hadii bak uçağa geç kapacağız.
Doruk: hı hı tamam kalkıyorum.
Asiye: tamam ben banyoya giriyorum. Sende ben banyodan çıkana kadar kalk.
Doruk: tabi tabi
Asiye banyoya girer. Ama Doruk hala uyanmaz. Asiye çıkar Doruğun uyuduğunu görür.
Asiye: DORUK!
Doruk: ne var ya bir uyutmadınız.
Asiye: Doruk kalk
Doruk: nc
Asiye: Doruk kalk diyorum. Uçağı kaçıracağız.
Doruk cevab vermez.
Asiye: tamam öyle olsun.
Asiye bir bardak suyu alır. Doruğun kafasından aşağıya döker. Doruk neye uğradığını şaşırır. Hemen ayağa kalkar.
Doruk: Tövbe bismillah ne oluyor?
Asiyeye bakar.
Doruk: aşkım ne yapıyorsun ya?
Asiye: vakti zamanında kalksaydın. Böyle olmazdı. Hadi kalk hemen.
Doruk: tamam kalkdım.
Doruk kalkar banyoya gider. Asiyede üstünü giyer aşağıya iner
Asiyenin kiyafeti
Ayakkabısı
Asiye mutfağa iner. Kahvaltı hazırlamaya başlar. O sırada Dorukda banyodan çıkar. Üstünü giyer o da aşağıya iner.
Doruğun kiyafeti.
Doruk mutfağa geçer.
Doruk: yardım lazımmı?
Asiye: yok. Bitiyor zaten. Sen geç ben çayları getireyim.
Doruk: tamam.
Doruk yemek odasına geçer. Asiye çayları getirir. Kahvaltıya başlarlar. Kahvaltıyı bitirdikden sonra Doruk yukarıya çıkar valizleri aşağıya indirir.
Doruk: hadi çıkalım.
Doruk valizleri arabaya yükler. Yola koyulurlar. Uçağa binerler. Otururlar. Asiye biraz telaşlanır.
Doruk: aşkım iyimisin?
Asiye: iyiyim. Biraz telaşlandım.
Doruk: merak etme.
Uçak kalkar. Asiye başını Doruğun omzuna koyarak uykuya dalar. 2 saatden sonra Asiye uyanır.
Doruk: günaydın meleğim.
Asiye: günaydın
Kaç saatlik uçuşun ardından Uçak sonunda iner. Akşam olmuşdu. Asiye ve Doruk kalacakları otele gelirler.
Doruk: Merhaba Asiye Atakul ve Doruk Atakul adına bir rezarvasiyonumuz var.
X: evet efendim. 468 numaralı oda. Buyurun kartınız.
Doruk kartı alır Asiyenin elini tutar ve odaya çıkarlar...
Istek bir sahne olursa bildirin.
Sizi çok seviyorum❤