DaNino ile Tatlı Sert

675 64 337
                                    

- Bugün DANİNO ile kaybolan insanları bulma programı -

- Lila Rossi kayıp? - Kaçırıldı mı? -

AZ SONRA...

DaNino: Evet arkadaşlar bugün Lila Rossi kayıp. Başımız sağolsun.

Alya: Kız ölmedi,kayıp sadece. Başınız sağolsun ne?

DaNino: Ay pardon siz kayboldu 5 gündür haber yok diyince öldü sandım ben. Öhö öhö,Lila Rossi kayıp. Ama merak etmeyin onu bulacağız.

Lila Rossi en son okul çıkışında Marinette ile konuşurken görülmüş.

DaNino: Marinette Lila'yı en son seninle gördüklerini söylüyorlar. Ne konuştunuz?

Marinette: Lila beni çıkışa çağırmıştı bende gittim. Bana 'Sen ve ben artık savaştayız arkadaşlarını kaybedeceksin ve yalnız kalacaksın' falan dedi. Ama ben onu takmadım eve gittim. Ertesi gün kaybolmuş benimle bir ilgisi yok.

DaNino: Lila'nın seni tehdit ettikten sonra kaybolması sence de biraz garip değil mi? Senin ona bir şey yapmadığın nerden bileceğiz?

Marinette: Valla ben bir şey yapmadım.

DaNino: Bir telefon bağlantımız var.

Telefondaki Ses: Alo ben Lila Rossi. Marinette beni kaçırdı zorla tutuyor kurtarın beni.

Marinette: Ne!? Ben hiçbir şey yapmadım! Lila ortadan kaybolup suçu bana atmaya çalışıyor!

DaNino: Neden böyle bir şey yapsın?

Marinette: Anlattım işte kaybolmadan önce beni tehdit etmişti. Bu onun planı olmalı! Ortadan kaybolacak kaçırıldığını düşünecekler sonra birden ortaya çıkıp benim onu kaçırdığını falan söyleyecek,hepsini planlamış olmalı!

DaNino: Öğreceğiz birazdan,şimdi polisler telefon bağlantısından Lila'nın nerede olduğunu tespit edecek.

Lila telefon bağlantısından ayrıldı.

Marinette: Aha! Gördünüz mü yerini öğreneceğinizi söylediğiniz zaman telefonu kapattı,onun yerini bulamayın diye çünkü onu ben kaçırmadım bana suç atmaya çalışıyor!

DaNino: Bir telefon bağlantımız daha var.

Telefondaki Ses: Alo ben Gabriel Agreste. Lila'yı Marinette denen kızın kaçırdığına eminim.

Marinette: Şerefsiz kayınpeder- ay yani Bay Gabriel,ben öyle bir şey yapmadım! Bunu nerden çıkarıyorsunuz?

Gabriel: Lila'yı Adrien ile arana girmesin diye kaçırdığını biliyorum! Ama bu numaraların işe yaramaz! Benim oğlum asla bir fırıncı kızını sevemez!

Adrien o sırada babasını dinliyordur söylediklerini duyunca şoka girer sonra şoktan çıkıp biraz da bime girer.

Bimden çıkıp A101'e gider sonra da DaNino ile Tatlı Sert programı stüdyosuna gider.

(Ay Adrien da bir yerlere gidip duruyor az gitmiş uz gitmiş dere tepe düz gitmiş bir arpa boyu yol gitmiş asjwjwjjajwkwiwjaqiqk)

Neyse işte Adrien stüdyoya gider.

Adrien: İtiraz ediyorum babişkom yalan söylüyor!

Stüdyodaki Seyirciler: AAAAAAAAAAAA!

DaNino: O zaman Lila'yı kim kaçırdı?

Marinette: Lila'yı kimse kaçırmadı. Lila bana suç atmak için ortadan kayboldu.

DANİNO SHOWHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin