-4.BÖLÜM-

25 6 0
                                    

Bella bu geçmişi yüzünden artık yaşama sevinci kalmamıştı aksine Emin evliydi o yıllarda ve artık çocuklu bir adamdı. Bella Murat'ı görünce nefret doğuyordu içine ama belli etmiyordu neyin ne olduğunu, normal koşullarda bişey olmamış gibi devam ediyordu hayatına yanlız Bella Emin'nin Murat'a yanlış anlatıp annesi olan Nisa Hanım'a Emin'den işittiğini söylemiş olduğunu düşünüyordu ve hala da düşünüyor. Artık kendi işine bakıp bişey olmamış gibi hayatına devam etmek istesede  Bella yinede içi hiç rahat etmezdi. Ayrıca ailecek yazlıklarına gittiklerinde Buket kardeşi olan Bella ile yazlıkta bomboş yerde yeşillik alanlarda hesap sorardı Bella artık sıkılmıştı bu sorulardan gerçeği söylese de bu işin çok uzayacağını çok iyi biliyordu fakat bu olayı babaları hiç bilmiyordu babası sadece çocuklarının kavga ettiğini biliyordu. Buket ile Bella babalarının yanında sedasız şekilde olmalarına dikkat eder bişey yaşanmamış gibi yanında otururlardı. Bella bu hayatı anlamamıştı her insan hata yapar dese de bir türlü sevindiremezdi kendisini ayrıca bu hatayı yaptığında hayattan ders almıştı. Artık ne yapıp ne yapmayacağını biliyordu bunun için hayattan zevk almak istiyor ve tadını tatmaya çalışıyor...

Bu hikayeyi yazıyorum ama kendi yaşadıklarımı olanları yazıyorum, umuyorum ki sizlerde merakla okuyorsunuzdur...


OYLAMAYI UNUTMAYIN !

ACIMASIZ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin