-6 BÖLÜM-

28 5 2
                                    

DEVAMI

Bella bundan 1 buçuk yıl önce kendiisnden 8 yaş büyük birisine aşık olmuştu bu erkeğin adı Esat idi.  Esat'ı bir oyunda tanımıştı bu aşk Esat'ın Bella'ya ilişkimizin adını sen koy demesiyle başlamıştı Bella bu sözden çok hoşlanmıştı ve sonra karar veririm demişti ve 20 dakika sonra adını koydum dedi ve sevgili olsun dedi Esat tamam demişti sevgili oldular. Ayrıca Bella bu ilişkide de hata yapmıştı çünki kendisini Esat 22 yaşında olduğu için 20 yaşında  olarak tanıttı yani yalan söyledi. Bella çok bağlanacağını bilemedi. Çok yazışıyorlardı gece gündüz sabah namaza kadar sürerdi bu yazışma oysa Esat çalışıyordu işe gitmek için kalksada Bella yüzünden uykusuz olurdu Bella özür dilerdi. Esat çok iyi bir genç adamdır namazını kılan, çok yakışıklı ayrıca çok merhametlidir. Bella çok bağlanmıştı Esat'a...

Esat buluşalım artık beni uzun mesafe ilgilendirmez buluşalım derdi ama Bella yalan söylediği için ertelerdi işim var müsait değilim gibi şeyler söylerdi. Esat tamam der zorlamazdı. Esat ve Bella kıskançlıktan dolayı ayrıldığında ikisi intihar etmek istemişti Esat Bella'ya sensiz olamıyorum demiş Bella'yı geri kazanmıştı. Esat çabuk pes eden adam değildi sevdiğine bağlı bir genç adamdı. Bella bu yüzden aşık olmuştu fotoğraf istediğinde 20 yaşında olduğunu söylediğini hatırlayınca kendini değil başka kadın fotoğrafı atmıştı ama Bella çok üzgündü ve 1 yıl sonra kendi fotoğrafını atmıştı Esat 'a ben değildim demiş Esat ise güzel nur yüzünü benden neden sakladın güzelsin demiş Bella sevinmişti. Sürekli seni seviyorum derlerdi birbirlerine çok aşıklardı. Tek sıkıntı Bella'nın söylediği yalanıydı. Bella çok sevmişti hayaller bile kurmuştu çocukların ismini koymuşlardı 1 erkek 1 kız olarak istemişlerdi. Evlenmek istiyordu Esat Bella ile yanlız daha buluşma gerçekleşmemişti. Bella çok istiyordu bu adamı. Ölüme kadar bu adamı çok seveceğini söyledi kendi kendine. Oysa gerçeği nasıl söyleyeceğini bilmiyordu aksine çalıştığını söyledi yalan söylemesinin nedeni bu adamla sevgili olmaktı ve aylar yada yıllar sonra zaten gerçekleri söyleyecekti zor olsa da...

Esat ile Bella ilişkisinin 7. ayında Esat Bella'yı istemek üzere ablası Aysel'e bildirmişti yanlız Bella bunu daha sonra öğrenmişti Esat ablasının Bella'yı sevdiğini ve istediğini bildirdi Bella'ya. Bella çok endişeliydi artık korkuyordu bu sevdiği adamı kaybeymekten oysa Esat daha yalanları bilmiyordu. Esat hastalanıp hastaneye götürülmüştü bu olanlardan dolayı oysa böyle durum yaşanmadı yani tabi Bella'nın yalanı yüzünden...


OYLAMAYI UNUTMAYIN SEVGİLİ OKUYUCULARIM ♥️

ACIMASIZ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin