BELLA'NIN GEÇMİŞİBella geçmişte ablasına ihanet etmiştir ama bilindiği gibi bir ihanet değildir Bella 4 yıl önce 12 yaşındayken internetten sosyal medya üzerinden mahallede olan 25 yaşlarındaki bir serseri erkeğe yazmıştı fakat kendisini ablası olarak tanıtmadı o kişiye aksine fake hesaptan yazmıştı ve hesabı gizli olunca istek atayımda resimlerine bakayım diye bir amacıyla istek atmıştı erkek kabul edince resimlerine baktı 1 tane söz paylaşmıştı onu beğenmişti ve o kişi Bella'ya yazdı ve kim olduğunu sordu Bella ise mahalleden tanıdığınız diye söyledi aksine ablasının arkadaşı olan Sevda'ya ihanet etmişti ve kendisine Sevda olarqk tanıttı ona o ise foto at inanayım demiş Bella foto atmıştı ablası ve Sevda ile olan fotoğrafı atmıştı . Bu ben o arkadaşlarım Buket ve Bella diye yazmıştı yani yalan söylemişti aksine neden böyle şey yaptığını kendisi bile bilmiyordu sadece sohbet amaçlı öyle yazmıştı aksine kendisi yazmamıştı o kişiye o kişinin adı Emin'di. Sonra da tamam deyip Bella Emin'i engellemişti.
Aradan 1 hafta geçmişti ve Murat adıyla bir genç adam Nisa abla diye seslendi aksine Nisa hanım neden beni sesleniyor diye şaşırdı ve Bella ile Buket'le balkona çıktı. Murat ise Nisa hanıma ;-"Nisa abla senin büyük kızın Buket bizim arkadaşa yazmış.",dedi.
Nisa Hanım ve Buket çok şaşırdı aksine Bella üzülmüştü ve çok şaşırdı çünki ablası adına yazmamıştı Sevda adına yazmıştı yani Murat yalan söylemiş Buket'in günahını almıştı. Bella Murat'ın neden yalan söylediğini anlamamıştı. Sonra Nisa Hanım neden böyle bişey yaptın dediğinde Bella'ya Bella sesiz kalmıştı ben yapmadım demişti ama inanmamışlardı Bella'ya. Artık o günden sonra Bella ablası olan iletişimi kesmişti ablası çok üstüne geliyordu ama annesi Bella'yı çok sevdiği için ona fazla kızamamıştı. Bella daha önce böyle ufak yalanlar söylediği için ablası ona inanmıyordu Bella Sevda adına yazdım diyemedi çünki yine inanmazdı ablası. Aslında Bella kimseye zarar vermek istemez ve vermeyen bir gençtir. Bella'nın iyiliğnden yaransada nankörlük yapmıştı ablası ona. Artık dışarı çıktığında Emin'i görünce ablası Bella'ya bakıp sinirlenir kötü davranırdı. Annesine söylerdi Emin'i gördüm diye ama annesi Bella'ya kızmazdı o bir hata yapmış uzatma derdi Buket'e. Ama yinede Bella'nın içi rahat olmazdı aradan 2 yıl geçti ve böyle devam etti Bella artık söyleyim gerçeği bıktım demişti ama yinede ablasına söyleyemedi...
Bella hayattan bu hatayı yaptığı için soğumuştu çünki ablası güvenmiyor ve kötü davranıyordu. Bella artık bu olayı aradan 4 yıl geçtiği takmamaya karar vermişti ama yinede içi rahat değildi ve artık neredeyse ölmek istiyordu bir şekilde ama güzel ölmeyi istiyor şehit olarak...
Şuanda bu hikayeyi yazıyorum ve bu Bella dediğim kişi benim sadece içimden geldiği için yazıyorum siz okuyun diye...
Destek olun lütfen 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ HAYAT
Novela JuvenilGERÇEK HİKAYEDİR.( HİKAYEDE VERİLEN İSİMLER HAYAL ÜRÜNÜDÜR.) HAYATTA NELER OLDUĞUNU VE NASIL HAYAT BİZİ BEKLEDİĞİNİ VE AYRICA BELLA'NIN HAYATINI VE HAYATA OLAN BAKIŞINI ANLATIYOR...