-7.BÖLÜM-

22 4 2
                                    

Devamı

Aylar yıllar geçti unutulması çok zor oldu. Zaten bu acıları yaşayan bir insan hemen günler yada haftalar sonra unutamaz çünkü o insanla biriktirdiği anılar maceralar illaki vardır...

Bella kendisini hep çok üzdü boşuna heba etti kendi sağlığını hep geceyi bekledi geceler onun için ruh ışığıydı; yani geceleri kendisi ile konuşup olanları nasıl olduğunu kavramaya çalışıyordu. Keşke böyle olmasaydı neden böyle oldu Allah'ım bana sabır ver deyip ağlardı...
Esat'ın Bella için dinlediği şarkı vardı,Bella o şarkıyı her gece dinler kendisini rahatlatmak isterdi Esat yanındaymış gibi 👇🏻

Esat ve Bella olayı çok farklı bir şekilde aşk yaşandı yaklaşık 2 yıl sürdü yani uzaktan aşk yaşandı uzaktan birbirlerini sevdiler normalde Bella'nın yaşadığı yer Esat'ın yaşadığı konuma göre çok uzaktı 10-11 saatlik bir yoldu. Bella üniversitesi için Esat'a gerçekleri söyleyip kalbini kazanıp Esat'ın yaşadığı yerde üniversite okumayı planladı.( Umarım herşey gönlünde ne geçiyorsa olduğu gibi gider🤲🏻)

Bella az daha sabır az daha sabır deyip kendisini motive etmeye çalışıp beklemeye çalışırdı.Ama bir yandan da üniversite okuduğu zamanlarda ya Esat evlenmiş olursa ya çocuğu olmuş olursa deyip kendisini yıpratırdı. Gerçekten Bella çok sevmişti Esat da sevmişti ama o kadar yalanlardan sonra içine nefret doğmuştu ama yinede sevmeye devam etmişti Bella artık son ver gerçekleri söyle ben çok sıkıldım artık buluşalım karar verelim sonra olumlu giderse evlenelim derdi ama bu İşler nasip olmamıştı doğrusu imkansızdı. Günler haftalar aylar hatta yıllar geçti ve geçtikçe alıştı Bella bu acılara. Allah'tan ümit kesilmez deyip asla ümidini kaybetmemişti ve olacakları dört gözle bekliyordu sonu hüsran ile biteceğini bilmesine rağmen...

Bella çok umut etti, bu olayı kimse bilmiyordu bir kişi bile Esat Bella'yı çok sever onunla vakit geçirmek isterdi sürekli oysa çalışıyordu Esat. Bella değer verirdi ona ilk defa böyle hissediyordu ilk aşkı Esat idi Esa'ın sevgilisi vardı rahim kanseri nedeniyle ölen Mine.
Esat Mine'yi Bella kadar çok sevememişti, Bella Esat için gerçekten imkansızdan doğan aşktı...

                                                             .......................

              

ACIMASIZ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin