Gözlerini kapatmış, çiseleyen yağmurda biraz olsun rahatlatmıştı. Sabah olmuştu. Kalkıp kendine bir kahve yaptı. Odasına giderek, Kıyafetlerini değiştirdi. Biraz makyaj yaparak, dışarı çıktı. Arabasını alarak Büyükbabasinin evine doğru gidiyordu.- Ah! Jane hosgeldin tatlım ! Ne kadarda güzelsin seni görmeyeli 2 yıl oldu. .
- Büyükbaba bende seni özledim. Sende 2 yıl boyunca sadece yaşlanmışsın. .
Büyükbabası kahkaha ile boğulurken Jane kendini tutamadı. Ikisi birlikte gülmeye başladılar.
- Sizi hayırsızlar işiniz gücünüz gülmek, Ah Büyükbabanda böyle iste Jane. ..
- Miranda, bu sen misin? Yok artık hayal değil bu değil mi. ..
- Jane
Diyerek tek kaşını kaldırıp baktı.
- Tamam, tamam pes ediyorum.
- Hoşgeldin!
- Hoş buldum.
Jane biraz somurtmustu. Miranda ona göre bir balon kafaydi.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Güneş çoktan batmış. Black ailesi yemek masanına oturmuştu. Miranda yemekleri servis ederken, Büyükbabası gazete okuyordu. Jane ise oturmuş , Miranda'yi izliyordu. Miranda her ne kadar balon kafali olsada Jane onun güzel olduğunu biliyordu.
Yemeği yedikten sonra Jane herkese sarılarak arabasına doğru yol aldı.
Yolda ilerliyordu. Bu kumlu yol onu sinir ediyordu. Yolun yarısında araba durdu.
- Siktir, tekerlek patlamış. .
● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Güneş batmak üzereydi .
Jane arabadan aşağı inerek tekerleğe doğru yürüdü. Tekerlek taşlı yola kendini bırakmıştı. Güneş batmak uzereydi.
Üstüne giden bu sorunlarından yorulmuştu. Arabanın yanına çöküp gözlerini kapattı.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆-Bayan ,Hey iyi misiniz ?
-Hı
- merhaba ! Iyi misin?
-Sanırım. ..
Kafasını vurmuştu. Birazda arabanın yanındaki 20 yaşlarındaki çocuğa bakıyordu. Yüzü ,burnu,Ve en önemlisi gozleriydi. Gözlerinin güzelliği bakmaya kiyamazdi. Biraz olsun Sendeleyerek ayağa kalkti.
-yok biseyim .Sordugun için sağol. Iyiyim ben .
-Peki ,sanırım arabanın tekerleği patlamış. Yedek tekerlek vardır herhalde .
- Bagajda vardi .Yardım teklifin için yine sağol kendim hallederim
- Hallet bakalım ben gelmeden niye halletmedin.
- Dert ettiğin soruna bak ya bitti işte.
Jane arabanın yeni tekerini takabilmisti. Fakat yeniden sönmüştü .-Gerçekten mi inanamıyorum. Ne yapacağım ben !!!!