Kar taneleri gökyüzünden yavaşça yeryüzünün tenine deyiyordu.
Güneş dağların ardında dogmaya başlamıştı. Jane yerinden kalkti . Sanki karşılaştığı herşey ona geçmişi anlatıyordu. Özellikle orman ...
Eve dogru gidecekti. O sıkıcı yaşamına dönmek zorunda kalacakti. Bunu hiç istemiyordu.Ormanın içinde yürüyordu. Ormanın sessiz olması ürkütücü idi. Sol taraftaki ağaçtan dönüyordu. Arabası nerede diye etrafına bakındı ve farkına vardı. Geldiği yere geri dönmüştü !
Panikleyen Jane yeniden yürümeye başladı hep aynı yere geliyordu . Yorulup ağacın altına oturdu . Ağaca yaslandı ve gözlerini kapattı . Bunların bu rüya olması dileğiyle derin bir uykuya yattı ...☆☆☆☆☆☆☆☆☆
...
Sabahın ilk ışıkları ağaçların arasından Jane 'nin yüzüne geliyordu . Mızmizlanarak gözlerini açtı . Nerede olduğunu anlayamadı sonra Ormanda olduğu aklına gelmişti . Çıkış yolu bulmaliydi.
Hava aydınlık olduğundan yolun asagisindaki yolu buldu . Iyice yaklaştı . Bakarken buradaki ağaçların biraz önceki ağaçlardan farklı olduğunu fark etti . Ilerledi . Yolun sonunda arabasını buldu .
Yola koyuldu . Acıkmış ve kafası agriyordu .Kafa ağrısı gittikçe arttı. Arabadan inip bagajına doğru yürüdü. Ağrı kesici kalmamıştı. Etrafına baktı . Ne Kadarda Tuhaf Yerler!
Karşıda bir ev vardı . Gidip onlara sorabilirdi. Korkunç eve yaklaşırken cesur davranmaya çalıştı.- Merhaba? Kimse yok mu?
Merhaba !!!
Evde kimse yok gibiydi . Ama kapı neden açıktı. Yukarı katlara çıkıyordu.
Tam kapısı farklı renkteki odaya girerken bir ses duydu . Nefes alma sesleri dibinden geliyordu .
- Ne yapıyorsun burada !
Karşısındaki kaslı yakışıklı adama baktı . Dili tutulmuştu . Arkasını hemen döndü ve;
- Özür dilerim. Bilerek girmedim sadece ağrı kesici isteyecektim .
- Al bunları . Bir daha buraya da gelme .
- Teşekkür ederim .
Kapıya doğru yürürken onu takip eden adama ;
- Burada mi yaşıyorsun?
- Evet .
- Ilginç
- seni ilgilendirmez
- Özür dilerim , Adınız nedir?
- Peter Moon
- Memnun oldum Bende Jane Black ...
Jane kapıdan çıkarak arabasına girerken yeniden teşekkür etti. ..☆☆☆☆☆☆☆☆
Peter kapının önünde gitmekte olan kiza bakıyordu . Bir Black .
Bu eve girdiğini çoktan görmüştü ama o odaya girmesine izin veremezdi.
Dikkatlice izlemişti onu cesur adımları onu gerçekten guldurmus , korkusunu yüzüne nasıl yansıdığını görmek onu mutlu etmişti. Sanırım ondan hoslanmaya baslamisti . Saçmalama diye düşündü. Asla olmaz bu..
Üzerine birşey giyip dışarı çıktı . Yürüyüş yapabilirdi .
Ormanın derinliklerinde ilerliyordu . Duyduğu detaylar onu artık pek ilgilendirmezdi.
Yine onu düşünüyordu .
Jane Black güzel gözleri ile ona gulumsedigini düşünüyordu. Nefesi kesildi . Dünkü ormanda ağacın altına uzanmisti.
Saçma sapan birşey yapmıştı. Burada uyuyamazdi . Onu korumak istiyordu. Yanına gidip montunu üstüne örttü .
Kafası karışıktı. Bu kız Benden neden hoslansin. Ben bir canavarim. Gerçek anlamda bir canavar!....
Eve varmak üzereydim. Onu düşünüyordum .
Peter Moon
....