....
Belkide ona teşekkür etmeliyim . Beni bu lanet baş ağrılarından kurtardı .
Evine yaklaşırken hava karariyodu. Gökyüzüne bakarak gitmek biraz olsun huzurluydu.
Çok yorulmuştu. Kenara çekti kapıları kitledi ve gözlerini kapattı.Sende kimsin ?
Peter Moon , evimde ne işin var ?Gözlerini yavaşça açtı birisi camını tiklatiyordu.
Cami açtı ve ;
- Ne oldu ?
- Arabanız bayan kaza mi yaptınız?
- hayır
- o zaman arabanın önüne bakmalısınız.
Jane yavaşça dışarı çıktı . Gördüklerine inanamadı . Arabanın önü tamamen çizilmişti.
- Bunu gösterdiğiniz için teşekkür ederim .
- Bişey değil fakat araba lastikleri patlamış .
- yine mi ???
- Isterseniz sizi birakabilirim.
- Araba ?
- Arkadaşım çekici arayabilirim .
- Tamam o zaman yeniden teşekkür ederim.
- Hadi bin .Arabaya bindiler . 1 saat geçmişti Jane çok sıkılmıştı. Benzin bitmek üzereydi , en yakın benzin istasyonunda durdular . Jane yiyecek Bir şeyler almaya gidiyordu . Içerisi sessizdi sanırım birisi yoktu diye düşündü. Biraz bekledikten sonra arka tarafa bakmaya karar verdi . Garip sesler geliyordu. Dahada yaklaştı. Içeri girdi ağır basan iğrenç bir koku vardı . Sağa doğru baktığında ölü adamı gördü . Çığlık attı hatırlıyordu bu sahneleri ...
...
Koşarak dışarı çıktı . Ona yardım eden adam neredeydi ? Diye aramaya başladı . Arabaya yaklaşınca kanlı bir şekilde adamı gördü . Hemen anahtarı alıp arabaya bindi son hızda yolda ilerliyordu . Yolu goremiyordu. Sakin olmaya başladı ve En yakın yer olan yere gidecekti başka çaresi yoktu .
...Kapıya hızlı hızlı vuruyordu . Kalbi yerinden çıkacak gibi atıyordu .
- kapıyı aç !
- kapıyı aç!
Nefes alması zorlaştı . Gözleri kapanıyordu .
- lütfen !.
En son gördüğü şey bir kişinin onu içeri cekmesiydi.☆☆☆☆☆☆☆☆
Yavasca gözlerini açtı . Kafası çok agriyordu .
- Peter ?
Peter ..
- Black ?
- Yardım etmelisin .
- kime ?
-Benzinlikteki adama yaşıyor yardım et ona ben iyiyim. Bunu yaşamıştım ..
- Ciddi misin sen ?
- evet lütfen .
- Tamam şimdi uyu
...
Peter'dan ;
Jane kapimda belirmişti . Kan dolu narin elleri korkutucu görünüyordu . Neler yaşadığını biliyordum . Ne yaşadığını bilmiyorum bunu nasıl önceden yasayabilirdi ?Dediğini yaparak benzinlige gittim Adam ölmüştü. Jane çok kolay kurtulmuştu . Eğer o.. , eğer o ölseydi bu hoşuna gitmezdi hemde hiç gitmezdi . Peki bunu kim yapmıştı ?
...👤