Errornik little
P
oprzednim rodziale:
Gliczowy chłopak patrzy na niego chwile i wzdycha.
- Eh.. Dobra Jezu.. - Error.
W tym rozdziale:
Patrzy się chlopaka na drugiego.
- To? Co byś chciał? - Error.
- Hmm... - Ink. Zastanawia się co by mogli razem porobić. - Może porysujemy tak na początek?
- Dobrze...- Error. Bierze chłopaka i z nim zechodzi i siada z nim. - to dajesz...
- Hehe..dobra! - Ink. Bierze papier i kretki, długopisy kolorowe. (^^)
Zaczyna rysować jakieś fajne i artystyczne rysunki. Bardzo Ink bo Error woli rysować coś, że po prostu było. Patrzy na rysunek chlopaka.
- Wow.. Ładne Error - Ink.
Chlopaka patrzy na niego powaznie.
- Przestan to brzydkie.. - Error.
- Ładne!.. (>:<)-Ink.
Pov.Blue
"..AAAaa..ale nudy.. (>¦<).. Chciałbym Cos porobić tylko co.."
Myślą nad tym chuśtał się na chuśtawce* - dot.autor
".. Może się robić zakupy i na jedzonko będzie.."
Zeskakuje z chuśtawki i idzie wesołym krokiem do sklepu. Nucąc coś po drodze.
23 minuty później...
"...Trudno było przemyśleć co do jedzienia dzięki 13 drobnym.. Ale! Się udało!.."
Rozglada się do obok i dużo zakochanych i radosnych par. Wszystkie wychodzą z sklepu i czekoladowymi serduszkami specjalnie dla par.
-... - Blue. Idzie dalej przed siebie nie patrząc dalej na boki.
" Eh.. Też chcę taka czekoladkę! (>:<)..ale dlaczego jest tylko dla par? A dla samotników?..miły świat a razem nie.."
- Nad czym tak myślisz? - (?).
-..!!..- Blue. Odwraca się i widzi wysokiego chlopaka. - Dust?!!..co ty tu robisz?
- Patrzę? Co tu sie dzieje i czemu tyle jest par?.. - Dust.
- Walentynki się dzisiaj..chyba?..-blue.
- Mhm.. - Dust. - To może wszytsko wyjasniac.
- Tak to może.. - Blue.
Pov. Dust
Wcześniej
"..dlaczego to ja akurat muszę..zaprzyjaznic się z tym Blue? (¦|).. Najgorsze dla mnie.. Chociaż.. Nie! Nie lubię takich jak on.. Są dziwni i ciągle weseli.."
- Może już wyjść - Nightmare.
- Tak, pewnie - Dust. Wychodzi i rusza przez całą bazę.
".. Jak sprawić, że maluch zaufał.. Chodz to nawet nie jest trudne.. "
Teraz
"Czyli to serio nie było takie trudne.. Tylko pogadać chwilę normlanie a on połknie wszystko... Jest najlepszy.."
- Czyli jednak walentynki.. - Dust. Pokazuje na duży sztardar z napisem 'Najlepsze Walentynki!! Niech Żyje 14 Lutego'.
- O! Rzeczywiście!.. - Blue. Uśmiecha się wesolo. - to Wszytsko wyjaśnia..!
- Mhm.. - Dust.
" jaki Frajer.. Bulka z masłem.. "
------->
No więc przepraszam :'>.. Za tak późno rozdział ale postaram się teraz szybko wrzucić następny dwa do końca tygodnia.!
CZYTASZ
Zacznijmy od nowa |Dustberry| (Zawieszona)
RandomW całym przechswiecie musiałeś być to akurat ty. A najgorsze to, że... Ja też... Kocham cię.. W historii występują: - Errorink - Crossmare - Dreamkiller - LustHorror - Dustberry Inne shipy Historia będzie się ciągną aż do tego jak wszyscy będą miali...