Poprzednim rodziale
Zamyka oczaka i idzie wesoły po mieście. Skręca w różne uliczki aż dochodzi na wzgórze i wpada na kogoś.
Rodział 2:
- Przepraszam! - Blue. Podnosi główkę i spogląda na osobę. - O! Dust..!
- Em.. Spoko? - Dust.
- Co tu robisz? - Blue. (¶^¶)
- Chodzę.. Teraz aktualnie stoje.. - Dust. (¬¬)
- Heh.. Fajnie..- Blue. (¦³)
- Dobra, teraz sobie pójdę..- Dust. (¦/)
Odwracam deliktanie główkę i patrzę jak chlopaka odchodzi w swoją stronę.
"Ciekawe co on tu robił wogóle... CZEKAJ! on jest w moim tale! SERIO CO ON TU ROBI!?". Zapałem się w wir moich myśli kiedy po chwili przestałem zdałem sobie z tego sprawę, że miałem iść do Lusta po tą piżame co zapomialem z ostatniego nocowania u niego. Uspokajam się i tepa sie do chlopaka, który aktualna jest tulony przez Horrora.
- Ooo~ - Blue. (¬>¬)
- (¬¬).. Odwróć się i do pokoju po prawej tam będzie twoje piżama - Lust.
-..??.. - Horror - jaka piżama?
Odchodzę w trakcie. I wchodzę od pokoju. "Jest!"
- Piżame u mnie na nocowaniu zostawił - Lust.
-DZIĘKUJĘ LUST! - Blue. Tepam sie spowrotem do siebie do domu i odkładam piżame na miejsce.
Per. Lusta
- Nocowanie Horror a nie zdrada.. - Lust. (¬¬)
- Na pewno? - Horror.
Odaje przytulaska chłopakowi i patrzy na niego.
- Tak kochanie - Lust.
- Heh.. Okej - Horror. Uśmiecha się deliktanie i glaska Lusta po glowie. Odaje uśmiech chłopakowi i po chwili ruszamy do salonu oglądnąć jakiś Horror.
Per. Inka
Siedzi w Antyvoid i rysuje krajobraz, który by mu się przydał do jakiegoś AU.
"Eh.. Co to by mogło być... Może góry lub łąka albo plaża.."
- A ty tenczowy dupku nad czym tak myślisz? - Error.
Odwracam do niego glowe. "A ten znowu szyje"
- Heh..serio pytasz? - Ink.
- Tak bo mi się nudzi..- Error. (>¦/)
- To już mówię.. Zastanawiam się nad krajobrazem, który był mógł robić.. - Ink.
Chwilą ciszy.
- Mhm.. I jakie masz pamysly? - Error.
- No myślałem nad górami, łąka lub plażą.. - Ink.
-... A nie myślę, że nic nie robić? - Error (¦<)
- nie.. - Ink.
W nocy
Ink leży na podłodze opatry o szalik.
-... - Error. Patrzy na niego i wzdycha po chwili i podnosi go. Kladzie go na chamaku i kldzia się obok.
"Ten jeden ku@wa raz.. Nie wyobrażaj sobie.." - Error.
- Tss.. - Error. Zasypia po chwili.
Przez sen Ink przytula Errora a ten mu odaje tulaska.
Tym czasem
Per.os.trzeciaNightmare zbiera zła energia z koszmarów tych durnych osób w Au. Kiedy Dream daje dobre sny i uspokaja prze to osoby z uśmiechem na twarzy.
- Ugh.. Pierd@ony Dream.. - Nightmare.
- Heh.. Jaka piękne sny - Dream. Mówi do siebie wesoły z tego co robi.
Dream po chwili kończy bo zaczyna być trochę zmęczony i kladzie się z myślą, że wszytsko będzie dobrze tej nocy.
"Wszytsko jest dobrze.." - Dream.
Następnego dnia
Wstaje i rozgalda się delikatnie do okoła siebie. Ogrania się.
-Heh.. To będzie spaniały dzien! - Dream(^^)
To be Continental...
CZYTASZ
Zacznijmy od nowa |Dustberry| (Zawieszona)
De TodoW całym przechswiecie musiałeś być to akurat ty. A najgorsze to, że... Ja też... Kocham cię.. W historii występują: - Errorink - Crossmare - Dreamkiller - LustHorror - Dustberry Inne shipy Historia będzie się ciągną aż do tego jak wszyscy będą miali...