Tanıtım

311 33 26
                                    

Bilen bilir Karadeniz kendi içinde farklı bir dünyadır. Taşı, toprağı, denizi ve ormanı gibi insanı da kendine hastır. Bende size bundan yıllar öncesi bu coğrafyada yaşamış iki acılı insanın hikayesini anlatmak istiyorum. Bu elbette bir kurgu ama hikayenin özü tamamen gerçek. İki ayrı hayatı ben hayalimde birleştireceğim sadece.

Yine bilen bilir şimdi orda yaşamasam da aslen Karadenizliyim. Özellikle halam küçükken sürekli bizim köy ve civar köylerde olan olayları hikaye gibi bana anlatırdı. Sonra yirmi yaşımda bir soy ağacı merakına girip epey araştırdım eskileri. Bazısı acı bazısı güzel bir sürü şey öğrendim. Biri çok içime dokundu. Dedemin dedesi kardeşini vurmuş hem de çok adice bir şekilde. Ölen büyük dedenin hikayesi çok içime dokunmuştu o zaman. 

Bir de adımı aldığım kadının da çok içe işleyen bir hayat öyküsü vardı. Annem hamileyken halam yaşlı bir kadının görüyor yolda. Kimisi itip kakarken kimisi yardım ediyormuş. Sormuş halam nedenini. Duyduklarına çok yanmış. Ben doğunca o kadının adını vermek için ısrar etmiş.

İki hikaye de acı ve mutsuz bitiyor ama benim gönlüm hayalimde o iki kişiye yeni bir masal yazmak istiyor. Hayat onlara adil olmamış ve çok acıtmış. Ben şimdi aynı dönemde bile yaşamamış iki kişiyi bu kurguda ortak bir kaderde birleşreceğim. Hikâyede mümkün olduğu kadar hep gerçek anektodlar kullanacağım.

Beraber bir yola daha çıkalım olur mu?

Cemile ve Ahmet  (İsimleri değiştirdim. Olaki kişilerin ailesinden birileri hayattadır ve yazdıklarımdan rencide olur. Rahatsızlık vermeyi asla istemem. Dediğim gibi hikaye gerçek olsa da olayları ben kurgulayacağım ve bolca hayal gücü kullanacağım) 

KÖRDÜĞÜM bittikten sonra başlayacağım iki kurgumdan biri duman. Bir fikir olarak kalması için tanıtım kısmını paylaşmak istiyorum. Nasıl başlar, nasıl ilerleriz bilmiyorum ama yazmak için çok heyecanlıyım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DumanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin