s3. Trans bycie 3

159 17 81
                                    


Hello

witam ponownie

wszystkich tu

jakże zgromadzonych

jak tam po zakończeniu? Cieszyta się, że w końcu koniec? huehuehue

Do jakiej klasy idziecie po wakacjach?

ja 2 lic

starość nie radość XDDD

----------------------------------------------

Do tematu

Jak mieć dobry passing?

Mogę dać wam jakieś rady ale ja sam mam chujowy



1. Ścięcie włosów

tak wiem nie każdy może, moim sposobem była wysoka kitka a potem robienie z niej grzywki i zakładanie czapek z daszkiem ( dzięki temu kocham czapki z daszkiem i mam ich pełno) To bym mój sposób i działał- jak ktoś ma jakieś rady to może dać.

2. Męskie ciuchy

To chyba taka podstawa, wiadomo, że męska garderoba jest inna. Wciskanie damskich koszulek czy koszul nic nie da bo mają albo wcięcia w tali albo zaszycie by optycznie powiększyć biust także o d p a d a. Polecam szerokie koszulki tak parę rozmiarów większe, a do tego  dresy, są szerokie nie widać typowo damskich nóg ( mam mega dysfo z tym dlatego większość spodni mam jako dresy) jeansy nosze sporadycznie, a jak już to szerokie z dziurami XD. Koszule też męskie z rozmiar, dwa większe bo one same w sobie są duże, wiem po sobie bo kradnę bratu który jest starszy i wyższy także...

3.Głos

Tu w sumie nic nie poradzę...

Wiem, że śpiewanie mega głos zmienia i w ogóle jakieś ćwiczenia, ale trzeba byłoby to sprawdzić. Ja sam mam chujowy głos, jak się nie odzywam to jestem chłopakiem, a jak już odezwę to nooo dlatego masakrycznie nie lubię rozmawiać, przedstawiać się itp. 

4.ćwiczenia

Ćwiczeniami można wyrobić z lekka sylwetkę, nie powiem wam jakie dokładnie bo ja szczerze nienawidzę ćwiczeń i wole dusić się w za dużych ciuchach niż się z tym męczyć.

5. Spłaszczanie klatki piersiowej

Tu wiadomo, nie będę się jakoś rozpisywał. W poprzednim rozdziale macie coś o spłaszczaniu :3



jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to może się podzielić



miłego wieczorku <3

Trans życieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz