Sizde hiç yaşamla ölüm arasında kaldınızmı neden bunların hepsini yapmak zorundayım neden insanlar çıkarlarını elde etmek için numaradan sevgi gösteriyor neden çalışıyorum neden borca girip yıllarca ödüyorum bir köle gibi.Bir gün ağır işte çalışan bir emekçi abimizi gördüm yüzünden ter içinden kan akıyordu öyle yorgundu ki gidip yardım edesim geldi ve akşam oldu mesai bitince soyunma odasında o abiyi gördüm yüzü gülüyordu sanki o işi o yapmamış gibi şaşırdım o yorgunluğa rağmen nasıl bu kadar mutlu bu adam dedim ve tesadüfen markette karşılaştık akşam yanında eşi ve 2 kız çocuğu vardı adamın yüzünde bir tebessüm vardı sanki bütün gün o hamballığı yapmamış gibi çocukları delilerce alışveriş yapıyordu ve birkere bu kadar yeter hadi gidelim lafını duymadım o emektardan çocukları bir alıyordu o iki koyuyordu yarın sabah işe gittim bir baktım gene çalışıyo emektar abimiz ve iş yerinin en eski elemanı hasan abiye sordum kimdir bu. Hasan abi : Kardeşim bu kemal buranın en çok çalışan ve hiç isyan etmeyen adamı 7 yıldır burda çalışır bir gün gelmediğini görmedim eşi ve iki tane kız çocuğu var onlar için sabahını akşamını veriyor buraya.Okadar şaşırmıştım ki bir insan bir insanı bu kadar nasıl sever dedim kendime o zaman içimde bir ümit oturdu acaba birgün bende bu kadar sevebilecekmiyim acaba dedim kendime kimseyle anlaşamayan ve kimseyi beğenmeyen ben.Etrafımda büyük bir insan topluluğu benim gibi düşünüyordu ya aldatılırsam ya emeklerim boşa giderse nabarım ben malesef bu kötü insanlar yüzünden hepimiz sevgiye aşka uzak ve güvensiz kaldık birisi bize seni seviyorum diyince altında bir neden aradık oysaki eskiden böylemiymiş sevgiler ilmek ilmek işlenirmişti sevgi şimdi bakıyorumda her gün başka insanlara söyleniyor aynı yalanlar aşk ve sevgi düşmüş herkesin diline oysaki herkes ne anlar sevgiden aşktan sen oyun adamısın git kahvede kağıt oyna senin ne hattine insanların kalbiyle oynamak.Kim o hakka sahipki kim bir başkasının kalbini bir kağıt oyunuymuş gibi vurarak,atarak,yırtarak oynamaya hakkı var.
Şimdi ne bir insana güvenimiz kaldı nede aşka inancımıza yaşamakla ölmek arasında ince bir çizgide yürüyoruz ya bizi yaşamak çekicek yada ölmek ama bu yolda dikkatli olun biri sizi yaşatmak isteyip sinsice öldüre bilir.