Fincanımda ki kahvenin son yudumlarını içerken bilgisayarıma gelen mesajı gördüm bu bana gelen bir görevdi görevde bir adamdan bahsediyordu ama işin garip tarafı ise adamın ismi henüz bilinmiyordu benden istenen ise bu adamı araştırmak. Onu nasıl araştırabilirim diye düşünürken saat baya geç olmuştu saat gecenin 2 siydi yanımda oturan arkadaşım Niwa omzuma dokununca irkildim.
''Felix iyi misin ?''
Kafamla onu onaylayıp ayağa kalktım
''Ben biraz daha kahve alacağım sende içer misin?''
''Hayır teşekkür ederim...Felix sana gelen görev oldukça zor bu görevi seninle birlikte yaparsak daha iyi olur
Aslında tek başıma yapmak çok isterim ama Niwa gibi bilgisayarda usta olan birisi ile bu iş daha kolay olabilir
''Peki, olur Ben kahve içtikten sonra eve gideceğim.
Zaten kızıma bakması için tuttuğum bakıcı da gitmiştir diye düşünerek eve gittim eşimi sorarsanız bir iş için yurt dışına gitmek zorunda kaldı
Evime giderken bir tren rayı vardı yanında ise bir mezarlık ama bu mezarlıkta bir ışık vardı ah hadi ama Felix saatin gece 3 ünde kim mezarlığa gelip ışık açsın ki sadece bir göz yanılması diyerek eve gittim evde kızım beni büyük bir heyecanla bekliyordur diye düşünüyordum acaba kızım beni nasıl karşılayacak eve geldiğimde kızım Angel çoktan uyumuştu odama çekildim ve görev ile yeni bir gelişme olmuştu bu adam 40-50 yaşları arasında biriymiş ve bunu bulan ise Niwa ymış ama hala adamın ismi bilinmiyor ve adamı araştırmaya başladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
''GİZEMLİ MEZARCI''
Misterio / Suspenso''Neden her gece herkesten gizli oraya gidiyor''