Bölüm 4

48 5 0
                                    

Ruggerodan

Agus= Evet senden cevabı alamadın şimdi bana cevabını söyle karolu hala seviyor musun bakalım?

İçimdeki hisleri daha fazla tutamıyordum agusa anlatmam gerekiyordu.

Ruggero= Agus benim karol ile eskiden sevgili olduğumuzu biliyorsun ve onu o zamanlarda deli gibi sevdiğimide biliyorsun ama artık kendimden nefret etmeye başladım 'gözlerim dolmuştu ve artık göz yaşlarım akmaya başlamıştı' deli gibi sevdiğim kadını terk ettim hepsi benim korkum yüzünden lanet olsun ki hepsi benim bu korkum yüzünden oldu. Sevdiğim kadının kimsenin üzmesine, ağlatmasına kıyamazken onu ben üzdüm ben ağlattım onun aşık olduğu adamdım ona ihanet etmiş oldum ama benden artık nefret ediyor ama ben ona hala delicesine aşığım kendimden nefret ediyorum nefret.....

Agus beni sakinleştirmek için bana sarılımıştı kim bilir halim şuan nasıldı.

Agus= Kardeşim sakinleş bak bana siz zor bir yoldan geçtiniz hatalarınız oldu ama güzel anılarınız oldu hemde bence karolda hala seni seviyor bu arada laf aramızda kalsın ama bence karolda senden hoşlanıyor. (Agusun bunu demesi ile yüzümde gülümseme oluşmuştu.)

Agus= Söyle gül dostum kendini üzme hem sana bir şey söyliycem ama aramızda kalsın. Karol yarın buraya gelecek biliyorsun şimdi sen git biraz dinlen yarın sabah geldiğinde oddan çıkma biz evden çıkalım ama karolu almıycaz kapıyı kitleyip çıkacaz ve siz evde yalnız kalır konuşursunuz.

Agusun bunu demesi ile hemen ayaklandım çok heyecanlıydım karol ile yalnız kalacaktık onla konuşmaya çalışacaktım inşallah benle konuşur.

Ruggero= Agus gerçekten çok güzel bir fikir ben gidiyorum uyuyayım hemen sabah olsun sevdiğim kadının yüzünü bir an önce görmek istiyorum.

Agus= Hadi çabuk koş git.

Sırıtarak odama gittim çok mutluydum hemen kendimi yatağa attım. Biraz telefonda gezmenin zararı gelmezdi. telefonu elime aldım ve şok geçirdim. Gözlerimi kırpıp tekrar baktım karol benim gönderimi beğenmişti. Demek beni stolkluyorsun küçük hanım. Deli gibi sırıtıyordum hemen uykuya dalmak için telefonu baş ucuma bıraktım ve gözlerimi kapadım.

Karoldan

Anneme yardım ediyordum ama aklımda sürekli az önceki olay vardı. Ben nasıl fotoğrafı beğenmiştim ya agusa söylerse offfff birde agusun abuk subuk sorularını çekmek var.

Karolun Annesi= Karol hangi dünyadasın ne düşünüyorsun deminden beri

Karol= Efendim anne dalmış gitmişim ne diyordun

Karolun Annesi= Diyorumki bu dalmanın sebebi bir kişi olmasın

Karol= Anne sadece vereceğim konserleri düşünüyordum.

Karolun Annesi= Pekala sen şimdi yukarı çık üstünü giyin vaizlerini al seni havaalanına bırakayım.

Karol= Tamam anne, dedim ve yukarı çıktım hazırlanırken bir heyecan sarmıştı beni ama bu heyecanın sebebinin ne olduğunu bilmiyordum. 

Karolun Kıyafeti

Hazırlandıktan sonra valizlerimi alıp annemin yanına indim ve birlikte arabaya bindik beni havaalanına bıraktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazırlandıktan sonra valizlerimi alıp annemin yanına indim ve birlikte arabaya bindik beni havaalanına bıraktı.

Karol= Anne seni çok özleyeceğim.

Karolun Annesi= Bende seni birtanem beni hergün aramayı unutma.

Karol= Tamam, dedim gülerek anneme son kez sarıldım ve annemin yanından ayrıldım. Sonunda uçağa bindim ve hemen uyuya kaldım. 

Ruggerodan

Sabah çok çabuk olmuştu galiba çünkü beni biri kaldırmaya çalışıyordu. Agus olduğunu zannettim. 

Ruggero= 5 dk daha uyuyayım, dedim ama onun sesini duymam ile gözlerimi araladım.

X= Hadi ama ruggero gerçekten uyuyacak mısın?


Sizce X kim?





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tekrar KarşılaştıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin