Bölüm 3

62 7 5
                                    

Karoldan

Valizlerimi toplamıştım. Hala düşünüyordum, kafamın içinde binlerce soru vardı. Telefonu elime aldım ve hiç beklemeden agusu aradım Aradığım gibi açtı.

Karol= Agusum nasılsın? 'agusta bir tuhaflık vardı ama ne'

Agus= İyiyim karolum sen nasılsın hem sen niye hemen telefonu kapadın, dedi sırıtıyordu ne diyecektim şimdi ben.

Karol= ş-şey hani ben oraya gelcem ya valizlerimi toparlamam lazımdı da o yüzden, dedim inanmamıştı çok haklıydı kekelemiştim kekeleyince yalan söylediğim anlaşılıyordu.

Agus= Karol, karol bana yalan attığını biliyorum doğruyu söyle, dedi artık doğruyu söylemek zorundaydım derin bir nefes aldım ve söze başladım.

Karol= Agus sabah konuşuyorduk ya en son arkadan ruggeroyu gördüm ve sesini duydum o yüzden, dedim

Agusa baktım agus eli kolu rahat durmuyordu sanki arkada biri vardı acaba ruggero olabilirmi, hayır saçmalama karol böyle birşey yoktur dedim kendi kendime ama en son dayanamayıp agusa sormaya karar verdim.

Karol= Agus niye elin kolun rahat durmuyor yoksa arkada birimi var bak heleki r-ruggero varsa hemen telefonu ka-

Sözümü agusun lafı kesmişti

Agus= Hayır odada tekim odadaki şeyi düzeltiyordum hem sen geldiğinde burda kalmaya karar verdinmi bakalım

Karol= Bak aslında bende o konu için seni aramıştım sana birşey sormalıyım bu benim için çok önemli, dedim ve derin bir nefes aldım.

Karol= Agus o evde ruggero yaşıyor mu çünkü bu sabah ruggeroyu orda gördümde.

Agusun aklında bir plan vardı bunu hemen uygulamalıydı.

Agus= Karol öyle bişey yok ben sadece bugün onu çağırayım beraber kahvaltı yapalım dedik zaten sonra gitti hemen. Hem onu bunu boşverde sen burda kalacan mı bakalım, dedi

Ruggeronun orada kalmadığını öğrendikten sonra içim rahatladı artık orada kalabilirdim gülümseyerek agusa

Karol= Tabikide kalacam, dedim agus bana gülerek cevap verdi

Agus= Acaba ruggero burada kalıyor deseydim bu kararın hala geçerli olacakmıydı?

Ben biraz gerilerek cevapladım.

Karol= Ne alakası var canım hem ondan bana ne 

Agus= Peki dediğin gibi olsun sana bir şey sormalıyım 

Gerilmeye başlamıştım çünkü agus hep beni gerecek sorular sorardı normalde.

Agus= Ruggeroyu hala seviyor musun?

Bu soru karşışında donup kaldım ne dicektim şimdi onu unutmaya çalışıyordum ama kendimi hep onu düşünürken buluyordum.

Karol= Agus be-

Lafımı odamın kapasından içeri giren annem böldü. Annemin odama girmesini çok sevinmiştim çünkü bu soruyu cevaplamak zorunda kalmıycaktım.

Karolun annesi= Karol bana yardım edbilirmisin?

Anneme hemen kafa sallayıp telefona geri döndüm

Karol= Agus annemi duydun ben gitmek zorundayım zaten bu akşam uçağa bincez yarın görüşürüz, dedim

Agus= Kaç bakalım, kaç yarın görüşürüz zaten bu konuyu yarın konuşacaz kaçış yok, dedi

Karol= Bakarız hadi ben gittim agus, dedim ve konuşmayı kapattım.

Ne yapacaktım ben şimdi yarın agustan kaçış yoktu bunun farkındaydım. Yarın ne cevap verecektim hala ruggeroyu hala seviyormuydum hiç bir fikrim yoktu. Elimdeki telefondan ruggeronun instagram hesabına girdim. Bunu yapmak istemiyordum ama kalbime söz geçiremiyordum. Fotoğraflarına bakmaya başladım. Çok yakışıklıydı. Ne dediğimin farkında değildim. Fotoğraflarına adeta etkilenmiş gibi bakıyordum. Annemin 'KAROL' diye bağrışı ile korktum ve yanlışlıkla ekrandaki parmağım ile ruggeronun fotoğrafını beğenmiştim. Ne yamıştım ben hemen beğeniyi geri aldım ama bir anlamı yoktu çünkü ruggeroya bildirim gitmişti bile. Telefonu hemen yanıma koyup annemin yanına gittim.

Ruggerodan

Ruggero= Evet dalıp gitmişim ne diyordun agus

Agus= Karolu hala seviyor musun?

Agusun bu soruyu sorması ile dona kaldım ne cevap verecektim ben bu soruya yoksa bu soruya cevap vermezsm agusun bana iki de bir bunu soracağını biliyordum artık duygularımı saklamak istemiyordum. İçimdekilerin hepsini agusa söyleyecektim tam ağzımı açmıştım ki agusun telefonu çaldı bana asla ama asla ses çıkarmamamı söyledi telefonu açtığı an onun güzel sesini duydum. Bu karoldu. Agusa arkadan korala birşeyler sorsun diye arkada şekilden şekile giriyordum. Karol agusa  benim burda yaşayıp yaşamadığımı sordu benimi merak etmişti yoksa derken karolda bu evde kalacağını söyledi kalbim deli gibi atıyordu acaba beni burda görünce tepkisi ne olacaktı. Birden agus karola benim burda yaşamadığımı öğrendiği içinmi böyle bir karar verdiğini sorunca karol alakasının olmadığını söyledi bu beni kırmıştı agusun beklenmedik sorusu ie dona kalmıştım büyük ihtimalle karolda dona kalmıştı. Tam cevabını söyleyecek iken annesi odaya girdi. Beni hala seviyormuydu bilmiyorum ama az önceki duyduklarımdan sonra kalbim kırılmıştı. Kendince haklı olabirdi çünkü ona yaşatmadığım acı kalmadı. Düşüncelerimi yine agusun sesi ve telefonuma gelen bildirim sesi bölmüştü. 

Agus= Evet senden cevabı alamadım şimdi bana cevabını söyle karolu hala seviyormusun bakalım

Ruggero=......


Tekrar KarşılaştıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin