Bölüm 1

76 7 0
                                    

Karoldan

Alarmımın çalmasıyla uyandım. Yarın Buenos Airese gidecektim çünkü orada konserler verecektim. Bunca zaman sonra Buenos Airese gitmem bana onu hatırlatmaz umarım. Çünkü Onu unutmak istiyorum. Bana yaptığı her iyiliği, her kötülüğü tek tek unutmak istiyorum ama olmuyor her zaman onu düşünürken buluyorum kendimi. Telefonumun çalmasıyla bu düşüncelerden kurtuldum. Arayan Agustu görüntülü arıyordu hemen telefonunu açtım.

Agus= Günaydın, günaydın hanımefendi. Bunu demesiyse güldüm.

Karol= Size de günaydın agus bey, dedim

Agus= Hey Karol Buenos Airese gelince bizde kalacaksın bunu unutma.Hem agustina ile de eğlenirsiniz.

Karol= Agus size yük çıkarmak istemem bunu biliyorsun.

Agus= Yaaa ne yük çıkarması canım hem bak agustinada çok mutlu olacak.

Agustina= Oooo birileri benden mi bahsediyor, dedi ve güldü agus hemen lafa atladı ve beni şuçlamaya başladı.

Agus= Hayatım Karol buraya gelecek ya ona bizde kalmasını söyledim ama size yük olmayayım falan diyor. 

Agustina= Karol ne yük olması hem bak senle çok eğlencez hadi lütfen kırma beni gel bizde kal.

Beni ikna etmişlerdi tam kabul ettiğimi söyliyecektim ki arkadan o kişinin sesini duyana kadar...

Ruggerodan

Sabah uyandım üstüme bir tişört ve eşofman giydim ve aguslara dışarı çıkacağımı söyledim. Biraz yürüyüşe çıktım. Yürüdükten sonra bir bank gördüm ve oturdum. Her zaman aklıma Karol geliyordu onu unutamamıştım ama onu unutmakta istemiyordum. Geçmişte yaptığım hatalardan sonra çok pişmanım onunla çok güzel anılarımız oldu ama onu çok üzdüm küçücük bir hata ikimizinde üzülmesine yol açtı. Hemen banktan kalkıp eve gittim. Geldiğimde bir gülüş duydum bu Karoldu büyük ihtimalle agus karol ile konuşuyordu. Karolu çok merak ediyordum onu sürekli stalklasamda yine de merak ediyordum. Merakıma yenik düştüm ve kapıdan içeri girdim. Onu gördüm o çok güzeldi onu bıraktığıma çok pişmanım. Bir anda agusun ve agustinanın karola agusun evinde kalması için alvardığını duydum. NE karol burayamı geliyordu üstelik burda kalacaktı. Tekrar karşılaşacaktık bu benim için bir avantajdı kendimi ona affettircektim ve yine sevgili olacaktık. Biraz daha yaklaştım ve agusa seslendim.

Ruggero= Agus ben geldim

Karol sanki beni gördüğüne çok şaşırmış gibiydi ben ise sırıtarak bakıyordum. Karol hemen bir işinin olduğunu söyledi ve kapattı. Bu davranaşına güldüm beni hala seviyormuydu acaba yoksa benden nefret mi edyordu düşüncelerimi agusun sözü böldü...

Karoldan

Bu ruggeroydu ne yani ruggero aguslarda mı kalıyordu. Hemen işimin olduğunu söyledim ve görüntülü sohbeti kapadım. Kapamadan önce gördüğüm en son şey bana sırıtıyordu. Telefonumu yanıma koydum ve düşüncelerime dalmaya başladım. 





Tekrar KarşılaştıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin