☔︎ʏᴀᴢᴀʀ ᴀɴʟᴀᴛɪᴍɪ✍︎
Ranboo ve Tubbo az önce yayını bitirmişlerdi. Tubbo annesi çağırdığı için giderken Ranboo onu beklemeye ve bir yandan Twitch'te boş boş geziyordu. Dikkatini (kendisine göre) cidden küçük olan bir yayın çekti, yayına girip Tubbo geri gelene kadar izlemeye başladı.
☾︎Music, Minecraft and Q&A☽︎
(Konuşmaların ingilizce olduğunu varsayın)(Minecraft skinin)
(Y/N)'nin Minecraft karakteri daha sonrası için planladığı build Stream için malzeme taplamaya çalışırken (Y/N) de chatten gelen soruları cevaplıyordu.
"'...ny.sun ismini nerden buldun?' Çok zor olmadı, radece yağmuru seviyorum ve yağmurdan sonra güneş açınca hava çok güzel oluyor yani yağmurlu güneş (rainy sun). Evet adım burdan geliyor"
Random_4629user: Pog
Uzer_sjs:Aksanın çok hoşuma gidiyor
Uuser.489: Nerelisin?"User_sjs aksanım seni rahatsız etmediyse mutlu oldum. Ana dilim İngilizce olmadığı ve çok alışılmış olmadığı için insanları rahatsız etmesinden endişeleniyordum."
POGuSer: Çok tatlı değil mi?
User.endu: Evet favori yayıncım! TwitchUnity TwitchUnity TwitchUnity (sondaki 3 ü Twitch in kalp yapan el emojisi)"Nereliyim? Ben Türkiyedenim! Ov dur dur hayır AĞĞH! Huf kurtuldum. Lanet creeper"
Ranboo creepera olan tepkinle kıkırdamadan duramadı. Yayınını izlemek cidden hoşuna gitmişti. Çok (hatta hiç) dona almadığını fark edince 5 ABD doları dona gönderdi. Ödeme tamamlandı yazısını görünce tekrar yayına odaklandı.
"Başka soru var mı chat?"
(Y/N) birden ekranda beliren yazı ile duraksadı.
RanbooLive dona 5 ABD doları:
Hey! Çok iyi gidiyorsun! Böyle devam et!Kendine gelince ilk yaptığı şey teşekkür etmek oldu.
"RanbooLive 5 ABD doları holly cow çok teşekkürler!"
Random_uZer: RANBOO DONA
Uzeruser:HI RANBOO!!
Random_4629user: RAINY.SUN ÜNLÜ OLUYOR!!!
UserrAndom:BEEDUO BULUŞMASIGibi pek çok mesaj chatte dönerken (Y/N) sakin kalmaya çalışıyordu.
"Peki chat sakin olun Ranboo'nun yayınımı izlemesi gururumu okşadı ama ve beğendiği için mutlu oldum ama abartılacak bir şey yok."
Tam bu sırada çalan kapı sesi ile arkasını döndü. (Y/B/N) kapıyı aralamış sana bakıyordu. (Y/N) yayında kendini susturup ona döndü. "Annemler yatmaya gitmeni söylüyor çağırıyor." Abisini başıyla onaylayıp tekrar ekrana döndü. Yayında sesini açıp hızlıca kapanışını yapmaya başladı çünkü evebeyinlerini kızdırmak istemiyordu.
"Hepinize geldiğiniz ve bana -duvardaki saatten ne kadardır yayında olduğuna bakıp- vov yayına 12 de başlamıştım saat şu an 3.30, 3,5 saattir katlandığınız için teşekkürler! Sanırım bu günlük bu kadar. Umarım sonraki yayınlarda da sizi tekrar chatte görebilirim! Yemek yemeyi, su içmeyi ve kendinize dikkat etmeyi unutmayın Rainy.sun'dan bu kadar! BAAYY!"
☾︎Bu yayın yayıncı tarafından sonlandırıldı☽︎
Ranboo biten yayınla beraber Twitch üzerinden Rainy.sun_live'ı takip edip bilgisayarın başından kalktı. Tubbo gelene kadar üstünü değişme kararı alıp pijamalarını giyindi. Tubbo gelince koltukta oturmuş telefonu ile uğraşan devin yanına oturdu. "Çok beklettim mi Mark?" "Hayır merak etme. Kendimi oyalayacak bir şeyler buldum." "Hmm? Neymiş o bakalım?" "Küçük bir yayıncının yayınını izledim." Diye cevapladı Ranboo. Tubbo onu başıyla onaylayıp konuyu değiştirdi "Hangi filmi izliyoruz?" "Sana kalmış." Tubbo rasgele bir korku filmini açtı ve daha ikiside film bitişince uyudular.
-------
(𝑨/𝑵):
Açık konuşacağım. Bölüm pek içime sinmedi, (Y/N) tarafını nasıl yazacağımı ya da nasıl cümle kuracağımı bilemedim. (Bir süredir sadece ingilizce okuyunca zor oldu) ama umarım beğenmişsinizdir.~☔︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☂︎2 𝙷𝚘𝚞𝚛𝚜 𝚃𝚒𝚖𝚎 𝙳𝚒𝚏𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚌𝚎☔︎ ᵃ ʳᵃⁿᵇᵒᵒ ˣ ʳᵉᵃᵈᵉʳ ˢᵗᵒʳʸ
FanfictionBir Türkçe Ranboo×Male!Reader kurgusu İlk MCYT hikayem bu yüzden çok iyi olmayabilir. imkan vermiyorum ama hikayede ismi geçen kişiler kaldırmamı isterse anında kaldırırım. NO SMUT RANBOO REŞİT AMA RAHATSIZ EDİCİ VE AÇIKÇASI HALA REŞİTMİŞ GİBİ GE...