𝚋𝚘̈𝚕𝚞̈𝚖3❁ᵖʳᵒᵗᵉᶜᵗⁱᵛᵉ ᵇʳᵒᵗʰᵉʳ

288 31 113
                                    

Ne yazacağım bilemiyorum... O yüzden gene bodoslama dalacağım hadi bakalım.

-☔︎

☔︎ʏᴀᴢᴀʀ ᴀɴʟᴀᴛɪᴍɪ✍︎

Aren, Tommy Ranboo'ya simpliği bırak diyince 'İşte yine başlıyoruz.' diye düşünmeden edemedi. Tommy belki de CLOUD'un karşısında yapılabilecek en büyük hatayı yapmıştı. Şimdi koruyucu bir abi ile uğraşmak zorundaydılar. (Y/N)'nin favori yayıncısı olduğu için zaten bu Ranboo denen kişiye karşı bir zafı olduğunu bilen (B/N) kardeşinin yüzündeki kızarmayı çoktan fark etmişti. "Hey Rain bana bak, eğer bu herif sana çok yaklaşırsa bana söylüyorsun favorin falan bilmem dalarım." "Abi kafayı mı yedin acaba?" "Sadece söylüyorum."

Ranboo ise yanında Tubbo ile beraber Rainy.sun yayınının chatinde Türk izliyicilerin konuşmayı çevirmelerini izliyordu. Okudukça gülse mi yoksa endişelense mi bilemiyen, emin olduğu tek şeyin fazlasıyla kızardığı gerçeği olan uzun boylu gencin kızarmış yanaklı halini fark eden Tubbo kolu ile dürtüp "Ne o? Yoksa birilerinden mi hoşlandın? Hm?" (😏 Tubbo'nun yüzündeki ifade -☔︎) Ranboo yüzündeki kızarıklığı saklamaya çalışarak "Hayır dostum... Sadece biraz beğenmiş olabilirim, biraz." Tubbo bunu duyunca hiperaktif tavırlarıyla küçük evin içinde tepinerek "RANBOOB HAS A CRUSH!!" sonra yerinde durup büyük hareketlerle Ranboo'ya döndü "HADİ TOMMY'Yİ ARAYALIM!!" Diyip Discord'u açtı. Tommy'e hızlıca yazmaya başladı.

Tubbo:
Hey! Big Man! Ranboob'la vc'ye katılabilir miyiz?

Tabi o sırada kuzeni ve yeni arkadaşları ile kaotik bir şekilde şakalaşan Tommy mesajı ilk 5-6 dakika fark etmemiş fark ettiğindeyse annesi tarafından artık bitirmesi için kapısı tıklatılmış bu yüzden çoktan vc'den ayrılmıştı. Hızlıca yayınını bitirip Tubbo'ya yanıt yazdı.

Tommy:
Dostum üzgünüm mesajı fark etmemişim.
Çoktan VC den ayrıldım malesef
Sonraki sefere?

Ranboo, Tommy'nin geri dönüşünü görünce rahatlamıştı, Tubbo birden VC ye yatïlmayı teklif edince sosyal gerginliği kendini belli etmeye başlamıştı. Tubbo'da arkadaşının geç görmesini pek takmadı. Sonuçta biri ile konuşurken bilgisayar bildirimlerini takip etmek zor bir işti.

Tubbo:
Sorun değil BIG MAN! Sonraki sefere!

"Ne yapmak istersin?" "Bilmem" dedi Ranboo omuz silkerek. "Küçük crush'ının eski yayınlarınız izleyelim mi?" "Yapacak daha iyi bir işimiz yok." Böylece ikili Rainy.sun_live'ın ilk yayınından itibaren izlemeye başladılar.

Aynı sıralarda 2 saatlik zaman farkı ileride yayını bitirmiş ve Aren ile vedalaşmış (B/N) ile Ranboo'yu dönüp dövmeme tartışması içerisindeydin. Abin korumacı tarafı yüzünden Ranboo'yu dönmek isterken sen favori yayıncını abinin öfkesinden kurtarmaya çalışıyordun. "Abi yeter!" "Ne yeter! Ben kardeşimi sokakta bulmadım vermiyorum!" Durup ölü gözlerle abine baktın "Ne vermesi ya?" (B/N) de aynı bakışlarla (Y/N)'ye dönüp "E şimdi simp olur sonra bir bakmışsın sevgili daha sonra sevgili derken diz çöküp kadife kutu çıkartır ve hop kız istemeye gelmişler." Elini alınan vurarak bu salakla nasıl aynı genlerden geldiğini sorguladın bir kaç saniye (Araya giriyorum ama ben de sorguladım knk çok sorgulama yazarken beynim kişiliklere bürünüyor bir an -☔︎) bu bir kaç saniyenin ardından cevabını bulamayacağını kabullenip boşverdin.

Birden dikkat dağınıklığının etkisiyle gözün masandaki küçük Bimo figürüne kaydı. "Adventure Time izlemek ister misin?" Omuz silkip "Tabi." diye cevapladı abin. Beraber bilgisayardan YouTube'u açtınız ve Adventure Time'ın rasgele bir bölümünü açıp izlemeye başladınız.

☂︎2 𝙷𝚘𝚞𝚛𝚜 𝚃𝚒𝚖𝚎 𝙳𝚒𝚏𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚌𝚎☔︎ ᵃ ʳᵃⁿᵇᵒᵒ ˣ ʳᵉᵃᵈᵉʳ ˢᵗᵒʳʸHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin