RANBOO MCC'DE LETS GOOOOO!!! Evet mcc yayınlarını takip ediyorum sevdiğim yayıncı olunca :D
Bir başka bodoslama girilmiş bölümle karşınızdayım. Neden çünkü ilham taşıyan ne melekler ne periler bana uğrama nezaketini gösteriyorlar. O yüzden umarım güzel şeyler aklıma gelir hadi bakalım.
–☔︎
☯︎ʀᴀɴʙᴏᴏ ᴀɴʟᴀᴛɪᴍɪ✍︎ (Yeni anlatıcı yoruma pog alabilir miyim? –☔︎)
Tubbo ile, Rainy'nin ilk yayınına kadar gelmiştik. İzlemekten gerçekten keyif alıyordum. Tam ilk yayınını başlatıyorum ki Tubbo "Dostum ben yoruldum yatmaya gidiyorum. İyi geceler." Diyip merdivenlerden yataklarımızın olduğu yere çıkıp yattı. Kolumdaki saate bakınca 2:11am olduğunu gördüm. Cidden geç olmuştu. Bu yüzden bu gün için yatıp yarın kalan son yayını izleme kararı verip ben de Tubbo'nun yaynına yatmaya gittim.
Yataktan kalktığımda ilk iş aşağı inip Michael'ı kontrol ettim. Hala uyuduğunu görünce kazmamı sandıktan alıp evden çıktım. "Günaydın Boo!" dedi Rainy yüzünde büyük bir gülümsemeyle. "Günaydın..." Kafam karışmıştı burda ne yapıyordu? Ve bana Boo diyecek kadar ne zaman yakın olmuştuk? Elindeki ay çiçeklerini yere bırakıp "Hey Boo.. iyi misin? Garip davranıyorsun..." Garip mi davranıyorum? "P-pardon fark etmemişim..." "Eğer yorgunsan bu gün madene inmasen de olur. Hem Michael'da seninle zaman geçirmeyi özledi." Kafam çok karıştı. Burda neler oluyor? "Boo... Cidden iyi gözükmüyorsun hadi içeri geçelim de uzan." Bir şey demeden saçı ay çiçekleri ile süslenmiş kızın beni beyaz elimden tutup eve sürüklemesine izin verdim. İçeri girince Michael'ın uyandığını fark ettim "Anne!!" Michael anne diye bağırarak Rainy'nin bacaklarına sarıldı... Dur bir saniye... ANNE Mİ?! "Günaydın tatlım. Baban biraz yorgun sanırım o yüzden bu gün çok ses yapmıyoruz anlaştık mı? Uslu durursan akşam seninle oynayacak kadar iyi olabilir." Dedi.. Bu durumda baba olarak bahsedilen kişi ben miyim??? AĞĞH NELER OLUYOR!!!! Bebek piglin kafasıyla onayladıktan sonra beni tekrar odama sürükledi. İçeri girince duvarlardaki Michael, ben ve Rainy'den oluşan resimler vardı.. ve iki kişilik bir yatak? Rainy beni yatağın taplanmamış olan tarafına götürüp yatırdı. "İyi uykular hayatım, tatlı rüyalar" diyip üstümü örttü... Ne olduğunu anlamaya çalışırken gözlerimin ağırlaştığını hissettim.
Birden yatağımdan fırlayarak uyandım. Oh Tanrım az önceki de neydi? Rüya? Ama neden böyle bir rüya göreyim ki?
(Araya giriyorum ama MCC BU AKŞAMDI VE RANBOO'NUN TAKIMI 3. OLDU!!! BİR SONRAKİNDE TACI ALMASI DİLEĞİYLE KURGUYA DEVAM –☔︎)
☔︎ʏᴀᴢᴀʀ ᴀɴʟᴀᴛɪᴍɪ✍︎
Ranboo kafası karışmış bir şekilde yatakta otururken (Y/N)'de birden gerçekleşen büyümesi yüzünden şoktaydı. Aren'in onu Tommy ile tanıştırması sayesinde kanalı daha çok kişi tarafından bilinen bir hal almış ve bir gecede YouTube'ta 2k, Twitch'te ise 1,5k abone ve 5k takipçiye ulaşmıştı. Diğer sosyal medyalarına bakamadan kapı sesi ile odasından çıkmaya karar verdi.
Odasından çıkınca annesinin babası ile eve ellerinde büyük bir kutu ile girdiklerini fark etti. Abisi ise evebeyinlerine gülümseyerek bakıyor ve muhtemelen düşürmeden yürümeleri için salon yolundaki şeyleri çekiyordu.
"Hoş geldiniz. De bu kutu ne?" Evebeyinleri kutuyu bıraktıktan sonra cevapladı. "Sabah çıkmadan önce bir süprizimiz olduğunu söylemiştik." Anlamayan bir ifadeyle onlara bakan (Y/N) yanlarına doğru yürüyüp kutuya bakmaya başladı. "Aç hadi bücür eminim ki beğeniceksin." "Pekiiii..." Kutuyu açınca ise gördüğü ile dönüp kalmıştı (Y/H/C) saçlı kız. Anne babasına heyecanla bakıp sarıldı. "Teşekkürler teşekkürler teşekkürler çok teşekkür!!!! Siz harikasınız!!!" Abisinin yardımıyla kutuyu dikkatlice odasına taşıyıp kurulumunu yaptılar.
(Pinterest'in güzelim nimetlerine merhaba diyin. Artık sizin tabi kurguda da olsa –☔︎)Evet ailesi kızlarının uzun zamandır en yakın arkadaşı ile yaptıkları yayınlardan heberdarlardı. Ve Aren'in Türkiye'den taşınmasının ardından üzüldüğünü de fark ediyorlardı. Bu yüzden bir süredir almak istediğin bilgisayarı almışlardı. (Y/N) için bu gün bir rüyadan fırlama gibi geçiyor denilebilirdi. Belki annesi biraz geç eve gelmişti, ve belki bundan sonra internet kariyerinin nasıl gideceğini kestiremiyor olabilirdi ama hey! biraz risk ve heyecan olmadan hayatın tadı olmazdı öyle değil mi?
---
A/N with ☔︎İlk olarak bölümü yayınlamam uzun sürmesine rağmen kısa olduğu için özür dilerim. Ama eğer konuşma bölümünü takip ediyorsanız ki bazılarınız takip ediyor ( ranboofaniyimglb bloodonurdeathbed ikinizi de görüyorum gözüm üsünüzde ಡ ͜ ʖ ಡ) ilham perisi/meleği/ya da her ne haltsa bana uğramayı kesme kararı aldılar. Bir iki zorla çekiştirmenin ardından elde edebildiğimle yazdım.
Umarım beğenmişsinizdir!
Eğer beğendiyseniz şu köşedeki ufak yıldızcığa dokunabilir misiniz? 'I's free and you can always change your mind' (Evet evet biliyorum beni yargılamayın)
Bir de gitmeden beğendiğin ya da senin üstünde etkisi olan yerlere ufacık bir yorum atabilir misin? Bu bana fazlasıyla moral ve ilham oluyor ಥ‿ಥ
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER SİZİ SEVİYORUM YEMEK YEMEĞİ SU İÇMEYİ VE KENDİNİZE DİKKAT ETMEYİ UNUTMAYIN!!
–☔︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☂︎2 𝙷𝚘𝚞𝚛𝚜 𝚃𝚒𝚖𝚎 𝙳𝚒𝚏𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚌𝚎☔︎ ᵃ ʳᵃⁿᵇᵒᵒ ˣ ʳᵉᵃᵈᵉʳ ˢᵗᵒʳʸ
FanfictionBir Türkçe Ranboo×Male!Reader kurgusu İlk MCYT hikayem bu yüzden çok iyi olmayabilir. imkan vermiyorum ama hikayede ismi geçen kişiler kaldırmamı isterse anında kaldırırım. NO SMUT RANBOO REŞİT AMA RAHATSIZ EDİCİ VE AÇIKÇASI HALA REŞİTMİŞ GİBİ GE...