جنه بغضب وهي تبعد يده ....
ابعد عني انت ملكش حكم عليا انت فاهم اللي كنت عايزه حصل ابعد عني بقاأخذ ادم نفسه. ثم نظر إليها وقال ...
لو كنت اقدر كنت بعدت بس مش قادرجنه ...
يعني ايهادم بابتسامه ....
يعني كدهوبلمح البصر حملها ادم وهو يتحرك بيها الي غرفته تحت اعتراض جنه الشديد وهي تحاول أن تبعده بكل ما أتاها من قوه لكنه لم يكن يبالي ابدا بما تفعله
احمد بغضب ....
ادم نزلها حالاكامل ....
احمد اهدا شويه ادم بيحبها وعمره ما هيذيها ابدا اهدانظر إليهم احمد بغضب وتركهم وخرج من القصر
سناء ...
متزعلش منه يا عمي هو بس مدايق الفتره ديكامل ....
ربنا يعديها علي خير يا بنتي
**********وصل بيها الي غرفتهم وانزلها ثم اغلق الباب بلمفتاح
جنه بغضب ....
افتح الباب داادم بهدوء ....
لا يا جنه انتي ملكيش مكان غير هنا ومش هتسبينيجنه بغضب وهي تقول ببكاء ....
ملكش دعوه بيا انت عايز مني ايه تاني مش كنت عايز تعقب ماما خلاص ماتت عايزه ايه تانياقترب ادم منها فبعدت الي الخلف وهي تقول بتحذير ....
اياك تقرب مني ابعدلكن ادم ظل يقترب منها فبتعدت الي الخلف برعب شديد وهي مازلت تبكي وتقول ....
حراام عليك انت عايز مني ايه انت اخدت مني كل حاجه عايز مني ايه تانيتوقف ادم مكانه وهو ينظر إلي حالتها المزريه بحزن شديد ثم أخذ نفسه وقال وهو ينظر إلي عيونها بندم شديد ....
انا اسف اسف علي كل حاجه يا جنهضحكت جنه بسخريه وهي تقول ....
هههههههه اسف اسف اااه علي ايه بقا
يعني أخد اسفك دا علي انهي غلط علي انك بهدلتني وكنت بتعملني زاي الخدمين لما جيت ولا علي انك عيشتني في وهم كبير ولا علي انك خلتني احبك علشان تعرف تكسر قلبي ولا مثلا علي انك كنت السبب في موت امي وفي اللي حصلي اسف علي ايه بالظبطصمت ادم ولم يستطع أن يرد فضربته علي صدره وهي تقول بغضب وهي تبكي ....
ماترد اسف علي ايه بالظبطظلت تضربه بقبضه يدها علي صدرها وهي تقول ببكاء شديد ....
اسف علي ايه انت دمرت حياتي اسف علي ايه بالسهوله دي جاي تقولي اسفكان ادم يقف كااصانم لا يتحرك ابدا يتركها لتصب غضبها بالكامل
شعر بتعبها فأمسك يدها وادخلها في احضنها فحاولت أن تبتعد عنه لكنه أمسكها بشده وهو يقول ....
عارف ان من حقك تعملي فيا اكتر من كده بس وحياتك عندي يا جنه هعوضك عن كل اللي شوفته مني مش عايز منك غير انك تديني فرصه بسدفشته جنه بقوه وقالت بغضب ....
احنا مبقاش في بينا اي حاجه وانت هتطلقني جنه الغبيه اللي كانت بتصدقك ماتت انت دفنتها وانت وبتدفن امها