𓁳

162 23 4
                                    

All Good Things- Watch Them Fall

Üzgünüm ölüm beklemek zorundasın
Bugün beni alacağın gün değil

"RA'nın gözüyle konuşuyorsunuz, vicdanınız yoksa siz de yoksunuz, yine bu kelimeler." Polis araçlarının çakarlarının aydınlattığı sokağımın evinden cesedi en güvenli şekilde çıkarmaya çalışıyorlardı.

Ekibim yanımda bekliyor ve birlikte çıkan cesede bakıyorduk.

"Bir polisi öldürecek kadar ne yaşadı bu şerefsiz?" Bay Choi konuştuğunda gözümü cesetten ayırmadım.

"Suçu örtme."

"O da nedir?" Bay Choi bana dönse de ben cesede bakmaya devam ediyordum.

"Katil bana, polisin para karşılığı önceki maktulün suçunu kapattığını söyledi."

Olay yerinden birkaç kişi bana doğru ilerleyince gözlerimi ona çevirdim.

"Efendim-" diye söze girmişti ki sözünü kestim "Kalbi sökülmüş ve yanına kuş tüyü konulmuş, değil mi?"

"Dahası var."

"Dahası mı?" Yerime sormuştu Bayan Ahn.

Dosyanın içindeki kanlı kağıdı Bay Choi'ye uzattı.

"Hatalıydım?" Heceleyerek okumuştu yazılan tek kelimelik cümleyi.

"Bay Lim her zaman yanınızda taşıdığınız el feneri yanınızda mı?" Bay Lim'in evinde elektrikler çokça gittiği için el fenerini yanında taşırdı.

"Evet ama neden Bay Park?"

"Eğer bu katili birazcık tanıdıysam mesaj vermeyi seviyor eminim ki bu kağıtta sadece bu yoktur."

Bir katili tanımak mı? Dehşet verici.

Bay Lim bana el fenerini verdiği anda feneri yakıp kağıdı, dosyanın üzerinden incelemeye başladım. Sol alta doğru feneri tuttuğumda bir simge gördüm.

"RA'nın gözü." diye fısıldadığımda herkes benimle birlikte kağıda bakıyordu. Göz silueti, işte kağıtta olan buydu.

Kağıt elimden çekip alındığında alan kişiye baktım. Bay Jeon kağıdı incelerken baş parmağıyla görünürde olmayan gözü işaret etti.

"Bu göz hakkında araştırma yapılmasını emrediyorum, hemen." Kağıdı tekrardan olay yerine verirken evi süzdü kısılan bakışlarıyla.

"Burada mı öldürülmüş?" İlk önce onun haberi olmasına rağmen nasıl en son gelebilirdi?

"Evet efendim." Ona olan bakışlarımı fark etmiş olmalıydı ki gözlerini benimkilerle birleştirdi.

"Burası benim evim." Bay Choi hariç herkes şaşırmıştı Bay Jeon bile.

"Bu gece burada kalmasan iyi olur Jimin." demişti Bay Choi. Evime baktım tekrardan. Endişeli komşularıma baktım herkes bir konuda fikrini söylüyordu. Katil o kadar mükemmeldi ki ne birisi tarafından görülmüştü ne de kurbanını çığlık çığlığa öldürmüştü. Hiç var olmamış gibi yok etmişti onu ve evimin tam yanındaydı. Tanrım beni işte tuttuğu için Bay Jeon'a teşekkür mü etmem gerekiyordu?

Ama bir sıkıntı vardı o da bu gece eve gitmeyeceğimi kimse bilmiyordu, biri dışında. Gözlerimi tekrar Bay Jeon'a çevirdim.

"Bay Choi haklı Jimin. Bir an önce de buradan taşınmalısın." demişti Bayan Ahn endişe dolu gözlerle. Bense hâlâ Bay Jeon'a odaklıydım.

"Benimle kal." Herkes sesin sahibine baktığında anında reddetme duruşuna geçmiştim.

"Gerek yok." Bay Jeon üstelemek yerine bileğimden tuttuğunda tuttuğu bileğime bakıp kaşlarımı çattım.

𝐄𝐲𝐞 𝐎𝐟 '𝗥𝗔' 𓂀  𝐊𝐨𝐨𝐤𝐌𝐢𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin