נקודת מבט הארי.
"אתה רוצה לבוא לשבת איתנו בשולחן?"שאלתי "כן זה יהיה נצמד מאוד" לואי אמר ובא לקום "סתם צחקתי לואי נראה לך שאתה תבוא לשבת עם חברים שלי" אמרתי "או ב-בסדר" אמר והלך משם מהר.......
ראיתי אותו רץ לאיזה שהוא מקום גלגלתי את עיניי והלכתי לשבת חזרה במקום "למה הוא רץ?" נייל שאל "כי צחקתי עליו" אמרתי באדישות "הארי זה לא יפה הוא אחיך החורג..... אתה תצטרף ללמוד להסתדר איתו מתי שהוא" מולי אמרה "טוב תפסיקו לדבר עליו כל הזמן דייי הוא סתם בן אדם" אמרתי בכעס "טוב סליחה" נייל אמר והמשכנו לדבר....
שאר היום עבר רגיל לא ראיתי את לואי בשום מקום אבל לא היה לי אכפת כי הוא סתם קוץ בתחת אבל בגלל שהמנהל קרה לי כי אני אחיו החורג אז אני צריך לחפש אותו עכשיו. יופי.שהסתיימו הלימודים הלכתי הביתה כרגיל ברגל כי זה קרוב ואז אמא התקשרה אלי
"הארולד חמוד מנהל בית הספר התקשר אלי ואמר לי שלואי ברח מבית הספר... אתה יודע איפה הוא?" 'יופי עוד אחת שואלת אותי חשבתי לעצמי' "לא אני החלך הביתה עכשיו" אמרתי באדישות "טוב אם הוא בבית תגיד לי" אמרה "טוב אמא ביי" אמרתי בכעס וניתקתי בלי לשמוע את תשובתה..
הגעתי הביתה בטריקת דלת ואז ראיתי את לואי על הספה רואה משהו והלכתי אליו בכעס
"מה" לואי שאל אחרי דקה שעמדתי שם "מה מה למה ברחת מבית ספר?" שאלתי בכעס "כי אף אחד לא אוהב אותי שם" "ו..? זה לא סיבה לברוח מהפאקינג בית ספר ואז גם מתקשרים אלי ורוצים שאני אחפש אותך" צעקתי "טוב" "מה טוב מה טוב לואי מה כבר ביקשתי ממך אה? רק לא לתפוס צומת לב וזה בדיוק מה שעשית יואווו לואי תקשיב לי ותקשיב לי טו-" נקטעתי על ידי סגירת דלת הסתובבתי וראיתי את "אמא? מה את עושה כאן את לא אמורה להיות בעבודה?"שאלתי בכעס עדיין מסתכל על לואי והוא עלי "כן אבל חזרתי מוקדם כי לא היה צריך עוד עובדים" אמא אמרה ואז ראתה שאני ולואי מסתכלים אחד על השני "אז דיברתם כבר?" אמא שאלה וחייכה "אני הולך להיתקלח ביי" אמרתי בכעס והלכתי למדרגות עולה בהן הלכתי להיתקלח ושיצאתי השעה הייתה כבר עשר בלילה "וואו הייתי הרבה זמן במקלחת" אמרתי לעצמי. התארגנתי והלכתי לישון.
הולהההההההה
איך אתם????
איך עבר היום???
אני אוהבת את הסיפור הזה
טוב אני לא אחפור ביושש
נשיקותתת***💙💚
YOU ARE READING
Stepbrothers fall in love L.S💙💚
حركة (أكشن)"מה אתה רוצה ממני הארי מה עשיתי לך שאתה רע?" לואי שאל את הארי "לואי תצא מהחדר שלי." הארי אמר בקרירות "לא הארי אני רוצה לדעת!!!"לואי צעק "אתה רוצה לדעת מה הפאקינג בעיה שלי אוקיי... אתה הבעיה אני פשוט לא יכול יותר"...... מכיל: תכנים מיניים שפה גסה אלי...