נקודת מבט הארי.
התעוררתי לשבוע חדש, השבוע הוא שבוע מיוחד כי יש לי יום הולדת כן אני קצת שונא ימי הולדת אבל אני עושה כל הזמן מסיבה אז לא כלכך אכפת לי.
הלכתי לחדר האמבטיה והלכתי להתקלח יאז לסדר את השיער לצחצח שיניים וכל שאר התארגנויות הבוקר.
ירדתי למטבח וראיתי את אמא ולואי יושבעם ומדברים בזמן שלואי אוכל, התיישבתי בשולחן והבאתי לעצמי מהאוכל לצלחת ואכלתי בשקט.
הלכתי עם לואי לבית הספר ושהגענו ללוקרים ראיתי שלט על הלוקר של לואי שכתוב שם "הומו מסריח תתאבד" ראיתי את לואי משפיל את ראשו, תלשתי את השלט והחזקתי בידו והלכנו לכיתה שלו.
נכנסנו לכיתה שלו והדלת כמעט נשברה מעוצמת הפתיחה שלי, "מי הבן זונה שעשה את זה" צעקתי וכולם השתתקו והסתכלו עליי ועל לואי, "אני נשבע לכם שאם מי שעשה את זה לא יבוא לפה עכשיו אני אלך למצלמות אבטחה ואמצא את מי שעשה את זה ואז זה יהיה הרבה יותר גרוע" כולם היו בשקט.
"אין בעיה אני אבוא לפה בהפסקה ואני אדע עד אז מי עשה את זה ושאני אראה אותו אני אפרק לו את הצורה " אמרתי ויצאתי בטריקת דלת.
הלכתי לכיוון החדר של שלומו אב הבית שלנו (אין לי שמץ איך קוראים לזה) וכשנכנסתי לחדר שלו הוא הסתכל עליי מבולבל "שלומו אני צריך לבדוק את התצלום של הבוקר במסדרון הראשי" אמרתי "למה?" "מישהו שם שלט על הלוקר של אחי החורג אני רוצה לדעת מי זה ולפרק אותו" "אוקיי" אמר, יש לי מזל שהוא אוהב אותי אחרת הייתי צריך לעשות דברים אחרים כדי לשכנע אותו.
זה היה טום מהכיתה של לואי. טום הוא פשוט זונה ממין זכר והוא הולך לחטוף ממני.
שהגיע ההפסקה הלכתי לכיתה של לואי, נכנסתי וראיתי אותו ראיתי את טום הבן זונה הזה, הלכתי לעברו והם שמו לב רק עכשיו שאני פה.
שלחתי אגרוף לפנים של טום ואז עוד אגרוף ועוד אגרוף עד שהוא היה על הרצפה. עליתי מעליו והמשכתי להכות אותו בפנים עד שירד לו דם אבל זה חא עצר אותי מהלמשיך לתת לו אגרופים לפנים.
ראיתי ילדים שבאים לעברי ומנסים לעצור את זה אבל הם לא הצליחו. בסוף שמעתי את המנהל אומר לי להפסיק, הפסקתי כי לא הייתה לי ברירה אין לי כוח לעוד שיחות אישיות איתו ועם פסיכולוגיות.
הוא לקח אותי ואת טום למשרד שלו.
"מה קורה פה" אמר המנהל והסתכל עליי "הזונה ממין זכר פה שם שלט על הלוקר של אחי החורג שכתוב עליו "הומו מסריח תתאבד" ".אני יודע כמה המנהל שונא הומופוביה בבית הספר כי הוא גיי אז הוא לא יכול לסבול שמישהו מהתלמידים שלו הומופובים אז אני גם יודע שהעונש של טום לא יהיה הכי טוב שיש.
"אוקיי אז שניכם מבינים שעשיתם משהו לא בסדר ואתם תענשו על זה" אמר ושתקנו "טום אתה מושהה מבית הספר לשבוע והארי אתה נשאר פה עוד שעה" "מה?! זה לא הוגן למה הוא נשאר פה עוד שעה ואני מושהה לשבוע?!" טום אמר "כי ככה החלטתי אם לא טוב לך אז לא אכפת לי אתה עשית משהו אסור וזה העונש שאתה מקבל פעם הבאה אל תעשה את זה ואתה לא תהיה מושהה" אמר המנהל ויצאנו בדממה
הלכתי לכיתה שלי שם חיכו לי זאין נייל ומולי הלכתי אליהם והם הסתכלו עלי "נו אז" נייל אמר "מה נו אז?" שאלתי "מתי אתה עושה מסיבה?" מולי אמרה "אה נכון שכחתי מזה אני עושה מחר בערב אז בואו נלך לתלות שלט של זה" אמרתי
והלכנו.*אחרי בית הספר*
"אמא אנחנו בבית" צעקתי ועליתי לחדר ישר בלי לחכות לתשובה, סגרתי את הדלת והתחלתי לעבוד על המסיבה מחר.
הולהההה
סליחה שאני כמעט לא מעלה אין לי רעיונות כל כך לפרק חדש אבלללללל עכשיו מתחיל כל האקשןןן אז אני אתחיל לעלות פרקים טובים יותר אז תשארו פה
אשמח אם תגיבו ותצביעו,
נשיקות****💚💙
YOU ARE READING
Stepbrothers fall in love L.S💙💚
Acción"מה אתה רוצה ממני הארי מה עשיתי לך שאתה רע?" לואי שאל את הארי "לואי תצא מהחדר שלי." הארי אמר בקרירות "לא הארי אני רוצה לדעת!!!"לואי צעק "אתה רוצה לדעת מה הפאקינג בעיה שלי אוקיי... אתה הבעיה אני פשוט לא יכול יותר"...... מכיל: תכנים מיניים שפה גסה אלי...