נקודת מבט לואי.
*כמה ימים לאחר מכן*
אני והארי הלכנו לבית הספר בשתיקה ממש אבל ממש מביכה, אני שונא שתיקות כאלה אבל אני לא רוצה לדבר איתו עדיין. כבר כמה ימים אנחנו לא מוציאים מילה אחד לשני וזה די מעצבן אותי כי אני רוצה לדבר איתו אבל אני גם לא רוצה לדבר איתו.
הגענו לבית ספר וכל אחד הלך לכיתה שלו, ראיתי את ליאם בא אליי "היי לו אפשר לשבת פה?" שאל "כן" עניתי באדישות.. ליאם ואני כבר לא הרבה מדברים כמו פעם על מי אני עובד אנחנו בכלל לא מדברים הוא כל היום עם החברים החדשים שלו, רק שהם לא בכיתה הוא נזכר בקיומי ובא להיות איתי.
"אז.. לו איך אתה?" שאל "אתה יכול להפסיק להעמיד פנים שאכפת לך אף אחד לא מסתכל אלינו" אמרתי "לו....באמת אכפת לי" "איך דניאל ונטלי?" שאל "הן בסדר הן אמרו לי שמישהו הולך לאמץ את את שתיהן" אמרתי "מהמהמה באמת זה מה שהן תמיד רצו" אמר בהתרגשות והמורה נכנס לכיתה.
אחרי שתי השיעורים הראשונים החברים של ליאם אכן הגיעו וליאם הלך איתם ואני נשארתי לבד בכיתה כי אני לא כל כך אוכל בזמן האחרון אז אני לא הולך לקפיטריה.
נשארתי בכיתה והתחלתי לצייר:
(אני ציירתי יפה?-הערת הכותבת)
אחרי כמה זמן שציירתי שמעתי את דלת הכיתה נפתחת.. נייל עמד שם. "היי אחי רוצה לבוא איתי לקפיטריה?" שאל נייל "אממ כן בטח" קמתי מהכיסא והתחלנו ללכת לשם.
"אז איך אתה והארי מסתדרים?" שאל "לא דיברנו בכלל מאז המסיבה אני מניח שהוא כועס עליי¿" אמרתי בשאלה "אולי אבל זה יעבור לו אל תדאג" "או תאמין לי אני לא דואג בכלל" אמרתי.
לקחנו פיצה והתיישבנו באחד השולחנות "היי ניילר" שמעתי את הארי "היי הארולד" נייל אמר וראיתי את מולי וזאין באים גם.
"תגיד מה הוא עושה פה?" שאל הארי את נייל "אתה יכול לשאול אותו הוא ממש מולך" נייל אמר והארי עשה לו מבט של מוות ונייל נכנע "הארי אפשר לדבר איתך בצד רגע?" שאל נייל והם קמו והלכו.
(יהיה פה רגע את הנקודת מבט של הארי בשביל השיחה-הערת הכותבת)
נקודת מבט הארי.
"אז מה הוא עושה פה?" שאלתי "מהה הוא היה לבד בכיתה אין לו חברים בכלל אחי.....תגיד תאמת מתי הפעם האחרונה שראית אותו אוכל?" אמר נייל ושתקתי.
"זה לא נראה לך חשוד שהוא ככה?! שאולי הוא עובר משהו?!" אמר
"אז מה שאתה מנסה להגיד לי זה שהוא אולי מרעיב את עצמו ופוגע בעצמו? שאלתי ונייל רק הנהן "טוב בוא נחזור" "בסדר אבל תנסה לעשות עם זה משהו" אמר והנהנתי והלכנו בחזרה למקום שלנו.נקודת מבט לואי.
הם חזרו למקום שלהם והארי אמר לי לבוא איתו רגע אז קמתי והלכנו לטבח בשקט מביך,
"היי אפשר פיצה ושוקו בבקשה" אמר הארי וממתי הארי שותה שוקו? שאלתי את עצמי.אחרי כמה דקות הטבח הביא לנו והלכנו בחזרה למקום, התיישבנו והארי הביא לי את השוקו ואת הפיצה "הו לא תודה אני לא רעב" אמרתי "פשוט כך לואי" אמר ונתן לי, לקחתי והתחלתי לאכול.
~~~~~~
הארי נפרד מזאין נייל ומולי והלכנו למכונית שלו בשקט.
הוא פתח את האוטו ואמר "לך לשבת מאחורה" "למה?" שאלתי "כי ככה אמרתי" ענה לי והלכתי לדלת האחורית ונכנסתי וחיכיתי לו, אחרי דקה שמעתי את הדלת האחורית גם נפתחת והוא נכנס וסגר."מ-מה אתה עושה?" שאלתי בזמן שהוא ממשיך להתקרב אליי "ששש" אמר ועלה מעליי, אחרי דקה שהוא לא עשה כלום הוא התקרב אליי והשאיר סנטימטר מהשפתיים שלי.
הארי הסתכל על העיניים שלי וכאילו ביקש שאני אעשה את זה, לא יכולתי להתאפק יותר וריסקתי את שפתיי על שלו.אחרי שהבנתי מה עשיתי ניתקתי אותם ונשארתי נבוך אבל הארי המשיך לנשק אותי "הארי די" אמרתי והוא המשיך "אני יודע שאתה רוצה את זה" אמר "אני ל-לא" הוא התחיל לגעת בי בכל מקום בגוף ולא אשקר זה היה כיף אבל לא יכולתי "ה-הארי דיי"אמרתי עוד פעם מקווה שהפעם הוא יקשיב ויעזוב "תגיד לי שאתה לא רוצה אותי תגיד לי שאתה לא רוצה את זה" אמר והמשיך לנשק את הצוואר שלי.
לא יכולתי להגיד לו אז פשוט העפתי אותו ממני "הארי אמרתי דיי אז דיי" אמרתי "וואטאבר אני יודע שאתה רוצה אותי ואתה פשוט פחדן שמתבייש בעצמו" אמר והתכוון לצאת אבל הורדתי את החולצה ומשכתי אותו אליי ונישקתי אותו באגרסיביות.
הייייייייייייי
כמה זמן עבררר
סליחה אם הפרק לא משהו..
ויהיה המשך לזה אל תדאגו.
והנה שאלון שאתן יכולות לענות עליו:
איך אתן?
איך עבר היום?
אכלתן?
שתיתן?
אשמח שתצביעו ותגיבו♡
נשיקות****💚💙
YOU ARE READING
Stepbrothers fall in love L.S💙💚
Akcja"מה אתה רוצה ממני הארי מה עשיתי לך שאתה רע?" לואי שאל את הארי "לואי תצא מהחדר שלי." הארי אמר בקרירות "לא הארי אני רוצה לדעת!!!"לואי צעק "אתה רוצה לדעת מה הפאקינג בעיה שלי אוקיי... אתה הבעיה אני פשוט לא יכול יותר"...... מכיל: תכנים מיניים שפה גסה אלי...