𑁍Postavy z TD𑁍

71 14 6
                                    

Aloha!

Vítejte u dnešního menšího speciálu.
Mnozí z vás ví, že jsem před nedávnem dělala ročníkovou práci na téma psaní a můj příběh Travel diary (mimochodem tam klidně můžete mrknout, udělali byste mi obrovskou radost, ale nenutím vás <3), k níž jsem udělala i dvě (těch pokusů bylo o dost více) koláže na mé hlavní postavy Amy a Jamese, které bych vám tu dnes ráda ukázala.

Koláž na Amy:

𑁍První koláž je na Amy (její jméno na rozdíl od Jamese je zmíněno i v příběhu)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

𑁍První koláž je na Amy (její jméno na rozdíl od Jamese je zmíněno i v příběhu). Ráda čte (její nejoblíbenější knižní série je Harry Potter, v povídce se dokonce s Jamesem vydali i na nástupistě 9¾, chtěla jsem tím, ne tak úplně vzdát hold, spíš zmínit díko J.K.Rowlingové, protože si ho vážím) a peče (o čemž se přesvědčíme ve vánočním speciálu), proto ty knihy a sušenky. Fotka nahoře symbolizuje New York, který má nadevše ráda. Dole je její vzhled (nechtěla jsem dávat přímo její obličej, aby si jí čtenář mohl představit podle sebe). Ruské kolo, které zde zastupuje Londýn, tu není náhodou, souvisí s příběhem, a taky právě s Amy, ale nechci prozrazovat nic konkrétního, ostatně se o tom samy přesvědčíte, když si přečtete příběh.
A nakonec obrázek přátelství s Jamesem a její citát (který jsem pro ni vymyslela) a v překladu zní: Vše, co potřebuješ je přítel a dobrodružství. Trochu naznačuje její rozjívenou, dobrodružnou a přátelskou povahu. A taky !přátelskou! lásku k Jamesovi.

Koláž na Jamieho:

𑁍Koláž na Jamieho

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

𑁍Koláž na Jamieho. Rád fotí, proto ten polaroid. Gramofon nahoře symbolizuje hudbu celkově, mimo její poslouchání, James hraje i na kytaru a pracuje v hudebninách. Opět jsem nechtěla příliš ukazovat jeho celý vzhled, aby si ho čtenář mohl představit podle sebe (ale má vypracovanou postavu, protože cvičí, což Amy zmiňuje i v příběhu), v tomhle případě se mi to ale moc nepovedlo, protože jeho obličej je na fotce nahoře. Jen tak mimochodem James má kudrnaté vlasy, ale na fotkách je má rovné, no i mistr tesař Ananas se někdy utne, nevím na co jsem myslela, nejpíš jsem nemohla najít podobné fotky s kudrnatým klukem... Foto nahoře odkazuje na další připravovanou povídku, na výletě nejspíše na Hawaii James najde opuštěného psíka, zamiluje si ho a bude si ho chtít vzít domů, s tím ale nebude souhlasit Amy nejen kvůli složitosti přepravy (děj nemám zatím přesně vymyšlený). Citát v překladu „Vždy tu budu pro tebe a tvé šílené nápady" ukazuje na jeho milou, přátelskou povahu, ale především na jeho vztah s Amy, pro kterou by udělal všechno na světě. Jamie je pro každou šílenost a dobrodružství.

𑁍Zároveň jsou koláže laděny do jejich oblíbených barev (modrá v případě Amy a pro Jamese žlutá) a pak taky béžové, což je hlavní barva obálky příběhu.

Snad se vám koláže alepoň trochu líbily.

Zatím se mějte žlutě,
S láskou vaše Ananas ♡

Koláže & TapetyKde žijí příběhy. Začni objevovat