Aloha mí drazí přátelé!
Dnes tu máme koláž pro El145horse na téma Tma.
Trochu zvlaštní téma pro někoho, kdo se tohoto výrazu děsí. Nemám strach ze tmy jako takové. Nýbrž z té obrazné tmy, která se k nám přikrade jako duch a celé nás pohltí. A přesně tohle může udělat i se světem.
Možná se to těžko chápe pro toho, kdo ještě "tmu" nezažil. Nelze konkretizovat, protože si pod ní každý představí něco jiného. Někdo možná deprese, jiný celou naší společnost, která většinu problémů ignoruje a je jakoby zahalená ve tmě, či nějaký jiný nepěkný pojem.
Nechci, aby náš svět takhle skončil, přála bych si, aby v něm bylo více slunce, lásky, ochoty, milých lidí, spravedlnosti,... Bohužel čím déle tu žiji, tím více se přesvědčuji o opaku a má naivita a snění o lepším světě mizí. Ale nemusí se tak stát pokud se všichni budeme snažit.
To je také důvod proč se minimálně zde na oranžové planetě Wattpad, snažím působit jako milá, pozitivní, veselá Ananas, která se vám snaží přinést do života radost a ono "světlo" (teď se přeceňuji, je mi jasné, že to není tak úplně pravda).Ale nezapomínejme, že nic není jen černé nebo bílé. Každý máme světlou a tmavou stránku a je jen na nás kým budeme.
A také nezapomínejme, že dokonce i tma může být krásná. 🖤Takže jsem udělala koláž na tmu, ale není vyloženě jen černá, protože jak jsem již řekla, měli bychom se snažit do života vkládat světlo a barvy, třeba už jen tím, že se usmějeme. :)
1.verze (bez písma)
1.verze (s písmem)
2.verze (bez písma)
2.verze (s písmem)
Můj plán na ukázání světla ve tmě se docela vydařil, a tak jsem s koláží spokojená.
Za mě je nejlepší ta poslední (s písmem).Všechny fotky opět mají důvod. Ten hlavní jsem vám řekla již nahoře.
Na nějaké ty vedlejší se teď podíváme.𑁍Město - Je zde hlavně díky mé lásce k nim a jejich ruchu. Obdivuji je. Dlaší zastoupení tu má, i protože vypadá jako noční obloha, čímž chci poukázat, že záleží na úhlu pohledu.
𑁍Růže - Plní zde úlohu rozbití černé. Také chci poukázat na její křehkost, do čehož si můžeme vsadit samotné lidské sedce.
𑁍Oceán - Musím snad zmiňovat, že oceán naprosto zbožňuji a fascinuje mě? Symbolizuje zde také hlubiny a spoustu dalších věcí (i s tím spojených, jako jsou deprese).
𑁍Měsíc - Vždy jsem si ho spojovala s nadějí. Každou noc vyjde na oblohu a září, aby nám ukázal cestu a dodal onu naději.
𑁍Hvězdy a noční obloha - Opět je mám ráda a jsem jimi fascinovaná. Říkají nám jak moc jsme malí, okolo nás je obrovský neprobádaný vesmír. Možná už jsou dávno "mrtvé", ale jejich světlo sem letí ještě několik let, něco po nich zůstává. Což je krásné. Přeji si, aby tady po každém z nás něco zůstalo a my nebyli zapomenuti.
𑁍Citát - ,,Only when is dark enough can you see the stars". Jsem si jista, že ho většina z vás už slyšela, ale nejspíš v české verzi: ,,Pouze ve tmě můžeme vidět hvězdy." Citát pronesl Martin Luther King (pokud nedej bože nevíte, kdo to je, pauzněte čtení a běžte si ho vygooglit). Nemám k citátu co dodat, skrývá se v něm pravda, naděje, jeho láska k ostatním (minimálně já to tak cítím). Naprosto s ním sypmatizuji a je to jeden z mých oblíbených citátů. Doporučuji se nad ním zamyslet. :)
Zatím se mějte krásně a naplňujte své okolí a svět světlem a radostí. 💛
ČTEŠ
Koláže & Tapety
De TodoV této knize naleznete mou grafiku (převážně koláže a nejrůznější tapety) do soutěží, na přání, a nebo jen tak pro radost. Tvořím pro zábavu a ¡nejsem grafik!, takže zde nečekejte nějaké přenádherné covery na vaše knížky. Pokud se vám má tvorba zal...