𑁍Valentýn - láska𑁍

133 26 75
                                    

Aloha!

Vzhledem k tomu, že mám extrémně málo času, motivace a nestíhám ani soutěže, ve kterých jsem zapojená už dlouho, přihlásila jsem se do další, tentokrát od hermionka_363.
Určitě tam mrkněte. :)

Téma bylo Valentýn.

Upřímně jsem romantička a přeslazené scény mám ráda, ale na druhou stranu jsem nechtěla dělat něco vyloženě celé růžového/červeného s bonbonkama, nápisem Valentýn a líbajícím se párem.
Protože takhle sladká láska není, ba naopak mnohdy bolí a působí nám špatné pocity,... Ale! Přeci jen je Valentýn svátek zamilovaných a tak jsem si řekla, že do sladké růžové zakomponuji i LGBT komunitu. Sama do této komunity nepatřím, ale moc ji podporuji a mám pár přátel, kteří její součástí jsou. Podle mě je to krásným důkaz porozumění (tolerantnosti), různorodosti, jedinečnosti, a že láska může mít mnoho podob.
Abych poukázala na to, že ne vždy je láska "růžová" (obecně řečeno, nemyslím tu barvu) jsem jako další barvu použila černou a bílou.

Zde je výsledek:

Upřímně s tím jsem spokojená

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Upřímně s tím jsem spokojená. Líbí se mi (ano, musím se pochválit), že jsem tam tu LGBT komunitu zakomponovala, protože homosexuálové, bisexuálové, transexuálové, pensexuálové, omnisexuálové, novosexuálové,... jsou součástí naší společnosti a měli by se tak i brát. Samy si řekněte, kdy naposledy jste v nějaké reklamě nebo časopisu, viděli líbající se například homosexuálky, namísto heterosexuálů... Upřímně je mi líto, že "jiná" sexuální orientace je stále tabu a mnoha lidí se na členy LGBT komunity stále dívá mezi prsty. Vždyť je to normální! Nemůžeme se odsuzovat podle barvy pleti, majetku, postavení, pohlaví a ani podle toho, jestli se nám líbí kluci nebo holky! Záleží jen na tom, jaký jsme člověk, ne na tom, zda se zamilujeme do stejného či opačného pohlaví (stručněji řečeno, jsem si vědoma, že je to trochu složitější a například bisexuálům se líbí oboje pohlaví. Ale nejsem v tom nějaký expert.).
Jaký je na to váš názor?

Ještě malé dovysvětlení k obrázkům:

𑁍Love - může se to zdát jako obyčejný nápis, ale na fotce je zobrazena ještě jedna věc -otevřené okno (jeho stín), které minimálně pro mne zobrazuje svobodu, která by ve vztahu měla být.

𑁍Zamilované dívky - zde asi nemusím vysvětlovat

𑁍Dopisy - mohou to být i zamilované dopisy nebo valentýnky. Mě osobně se tohle moc líbí. Lidé si zamilované dopisy psali spíše dříve a proto je krásné, když vám od vaší polovičky nějaký takový dopis, ve kterém si vylévá své srdce, přijde. :)

𑁍Dívka a kluk s kytarou - kromě té zamilované klasické lásky je zde zobrazena i láska k předmětu (kytaře) a koníčku (hraní).

𑁍Nápis - All people should be threated egualy, regardless who they are or who they love, v překladu by to mělo znamenat (moje angličtina není nelepší, takže kdybych to přeložila špatně, omlouvám se): Se všemi lidmi by se mělo zacházet stejně, bez ohledu na to, kdo jsou nebo koho milují.

𑁍Klasický zamilovaný pár - jenže jim (budeme dělat, že se doopravdy milují) jejich láska nepřijde klasická, normální, obyčejná, ba naopak. Prožívají ji celým svým srdcem.

𑁍Makronky - já prostě musela, miluju jeee! Žádnou metaforu jsem si zde pro vás nepřipravila. I když by dvě placky makronky mohly symbolizovat lidi a jejich náplň by byla láska, která je drží pohromadě.

𑁍Líbající se kluci - opět důkaz toho, že se můžeme zamilovat do kohokoliv. Možná jsem zvláštní, ale přijdou mi roztomilí. 💞

𑁍Nebe - označuje několik věcí. Například nejen onu platonickou lásku, o které často sníme. Nebo když se zamilujeme máme hlavu v oblacích. Také mohou symbolizovat něžnost a krásu. Je to jen na vás. :)

Pro mne je Valentýn o lásce, ať už o té mateřské, platonické (ehm Johnny), ale i sebelásce (o které si budeme ještě povídat), nebo romantické a je jedno k jakému pohlaví, láska je prostě láska a nesmíme se za ní odsuzovat!

Znovu upozorňuji, že nejsem expert. Pokud by vás toto téma více zajímalo můžete se mrknout do knížky Všechny barvy duhy (je zde na Wattpadu). Pokud by se někdo potřeboval na toto téma někomu svěřit, mé soukromé zprávy jsou vám k dispozici. :) Také upozorňuji, že zde sděluji svůj názor, který se ne všem může líbit, máte právo se na to vyjádřit, prosím ale abyste to provedli slušně. 💛

To je pro dnešek vše. Nezapomínejte na to, že každý je jiný a společně můžeme žít jen pokud se naučíme porozumět a tolerovat ostatní.

Mějte se krásně. ❤🧡💛💚💙💜 🖤🤍

Koláže & TapetyKde žijí příběhy. Začni objevovat